بقا و دوام دانشگاه ها به حضور دانشجوست

دکتر سید جواد انگجی رییس  دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در جلسه شورای دانشگاه که با حضور رؤسای دانشکده ها و مدیران گروه های آموزشی این دانشگاه برگزار شد گفت: بقا و دوام دانشگاه ها به حضور دانشجو بستگی دارد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر انگجی با اشاره به آشنایی خود با روحیات آیت الله هاشمی رفسنجانی و سعه صدر و همت والای ایشان گفت: شجره طیبه دانشگاه آزاد اسلامی 35 سال پیش توسط آیت ا... هاشمی غرس شد وامروز این دانشگاه به درخت تنومندی تبدیل شده و در اقصی نقاط کشور گسترش پیدا کرده است.

وی بیان داشت: دانشجو، ولی نعمت ما است و بقا و دوام دانشگاه به حضور دانشجو بستگی دارد؛ بنا براین در مقابل خواسته های منطقی آنان می بایست با تواضع برخورد کرد.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان تأکید کرد: تمهیداتی اتخاذ شود تا دانشجویان جدید هنگام ورود به دانشگاه در کمترین زمان به وظایف خود در دانشگاه آشنا شوند.

انگجی با تاکید بر اجرای کامل قوانین و مقررات آموزشی مطابق با بخشنامه های آموزشی سازمان افزود: برگزاری جلسات درون گروهی و دانشکده ای و توجیه اساتید و کارمندان حائز اهمیت و کارگشاست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: با همکاری و همیاری همه مدیران آموزشی شاهد ارتقاء کیفیت آموزشی و سبب حل مسائل و مشکلات آموزشی باشیم.

در ابتدای جلسه دکتر حمید میرزایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد تبریز گفت: هدف از برگزاری چنین جلسات و نشست هایی بررسی مشکلات آموزشی و همچنین خدمات دهی به دانشجویان است و دانشجویان به راهنمایی مدیران گروه جهت حل مشکلات آموزشی نیاز دارند که همه وظیفه داریم در اسرع وقت نسبت به حل این مشکلات دانشجویان مطابق با قوانین و مقررات سازمان مرکزی اقدام نماییم.

گفتنی است این نشست با بیان مسائل و پیشنهادات توسط رؤسای دانشکده ها و مدیران گروه های آموزشی واحد ادامه و با جمع بندی نظرات و پیشنهادات به پایان رسید.

جلسه شورای دانشگاه و رؤسای دانشکده ها و مدیران گروه های آموزشی واحد تبریز عصر روز شنبه 21 اسفندماه در سالن شمس این دانشگاه برگزار شد.

200/202

خبرنگار : ناهید سمیعی/ منتشر کننده: پارسا فرخوی

کد خبر: 740619

وب گردی

وب گردی