تجهیز کتابخانه برای مسافران نوروزی در  واحد همدان/ تجلیل از کارکنان نمونه واحد در چهارشنبه آخر سال

مدیرکل فرهنگی واحد همدان با بیان اینکه کتابخانه کوچکی را برای استفاده از مسافران نوروزی تجهیز کرده ایم تا میهمانان نوروزی اوقات فراغت خود را با کتاب و مطالعه پر کنند گفت: در آخرین روز اداری سال جاری در مراسمی از کارکنان نمونه واحد همدان تجلیل خواهد شد.

علی طاهری مدیرکل فرهنگی واحد همدان در گفت وگو با ایسکانیوز گفت: برنامه های واحد همدان به همت کانونهای دانشجویی صورت می گیرد. در ایام عید، همه ساله با توجه به فضای مناسب و امکانات کافی واحد همدان از خانواده دانشگاهیان سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اسکان داده می شود. در کنار اسکان میهمانان، یکسری کارهای فرهنگی ویژه میهمانان نوروزی مستقر در مهمانسرای دانشگاه در ایام نوروز را خواهیم داشت و پیش بینی یک کتابخانه برای استفاده میهمانان نوروزی در مهمانسرا تدارک دیده شده است.

وی افزود: کتابخانه مختصری را برای مسافران نوروزی پیش بینی کرده ایم و از تعدادی از کادر کتابخانه واحد همدان در این امر استفاده می کنیم تا اگر مجالی برای مراجعه در ایام نوروز به کتابخانه واحد دانشگاهی نباشد در این راستا کتابخانه کوچکی را برای استفاده از مسافران نوروزی تجهیز می کنیم تا میهمانان نوروزی اوقات فراغت خود را با کتاب و مطالعه پر کنند.

طاهری ادامه داد: تهیه بسته های فرهنگی و بروشورهایی در این ایام تعطیلات نوروز برای مسافرین مقیم در واحد همدان پیش بینی شده است تا با معرفی توانمندی و ظرفیتهای فرهنگی و گردشگری استان، موزه مردم شناسی در دانشگاه وجود دارد و با برنامه ریزی های صورت گرفته در این ایام مسافران نوروزی مستقر در واحد همدان بتوانند با بازدید از این موزه تا حدودی در جریان اوضاع فرهنگی، اجتماعی و تاریخی شهر همدان قرار بگیرد.

مدیرکل فرهنگی واحد همدان ابراز کرد: مراسم تجلیل از کارکنان و اساتید نمونه واحد در روز چهارشنبه آخرین روز کاری هفته جاری انجام می شود. همچنین برای غبارروبی مزار شهدای گمنام مجموعه فرهنگی دانشگاه شامل بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارمندی نیز در این امر مشارکت دارند و همچنین همه بخش های اطلاع رسانی نیز در برنامه های شهر حضور دارند و این برنامه نیز در روز پنجشنبه آخر سال انجام می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به تقارن روزهای پایانی سال و ایام ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برنامه هایی برای پایان سال پیش بینی شده است که این برنامه ها رویکرد مذهبی و همچنین شاد خواهند داشت و در واحد دانشگاهی همدان جشن پایان سال را برای تقدیر از همکاران و کارکنان موفق واحد دانشگاهی را برگزار خواهیم کرد و از کارکنان موفق در این مراسم تقدیر می شوند و بناست در این دو روز همزمان با برنامه میلاد حضرت زهرا (س)، با حضور همه کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار شود. و همچنین در این مراسم برنامه گلریزان آزادی یک زندانی بدهکار در حضور مسئولان و کارمندان نمونه دانشگاه، این مراسم گلریزان صورت می گیرد البته بخشی از مبلغ بدهی تهیه شده است و در این مراسم ضمن تجلیل از همکاران نمونه با تهیه این بدهی ضمن قدردانی از زحماتشان این امر اثر مثبتی در واحد دانشگاهی همدان داشته باشد.

طاهری تصریح کرد: با توجه به اینکه دانشگاه ما مزین به حضور شهدای گمنام است بناست بعد از انجام این مراسم تقدیر از کارکنان و اعضای هیات علمی برتر واحد که در سالن دانشگاه برگزار می شود؛ به زیارت شهدای گمنام برویم و مراسم غبارروبی مزار این عزیزان انجام شود و برنامه های سال به زیارت مزار شهدای گمنام ختم شود و در ادامه با اتمام تعطیلات و آغاز فعالیت اداری دانشگاه در سال جدید باز هم با مراسم غبارروبی از مزار شهدای گمنام فعالیت دانشگاه را آغاز کنیم و به نوعی آنرا به سال نو پیوند دهیم.

مدیرکل فرهنگی واحد همدان اظهار کرد: به همت کانونهای واحد همدان به مناسبت سال نو، برنامه بازدید از سراهای سالمندان با هماهنگی انجمن علمی تربیت بدنی و کانون شهروند مسئول را خواهیم داشت. همچنین با همکاری گروه هنر و معماری، جشنواره تخم مرغ رنگی را خواهیم داشت و عواید فروش این محصول به نفع زنان سرپرست خانوار و ایتام صورت می گیرد. همچنین سه نفر از زنان فرهیخته دانشگاهی در مراسم جشن آیینه و آفتاب به مناسبت روز زن و به منظور تقدیر از توانمندسازی زنان معرفی می شوند و بازدید از خانواده شهید صلواتیان، را به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا داریم.
خبرنگار: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 740630

وب گردی

وب گردی