انعقاد تفاهم نامه همکاری بین مجمع مهندسان خیر استان اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی

تفاهم نامه همکاری های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بین مجمع مهندسان خیر استان اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، پروفسور گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم انعقاد این تفاهم نامه همکاری گفت: در راستای اشاعه فرهنگ و اخلاق غنی اسلامی و ارزش های والای انسانی در فعالیت های خیریه و نهادینه کردن ابعاد آن در اندیشه و عمل جامعه علمی کشور و با عنایت به رسالت و مسئولیت متخصصین، پژوهشگران و نخبگان علمی و قشر دانشجوی میهن اسلامی در بسط و توسعه فرهنگ انجام خدمات عام المنفعه، تفاهم نامه بین مجمع مهندسان خیر استان اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی منعقد می شود.

وی همچنین بر بهره مندی از تجارب و ظرفیت های علمی و اجرایی مجمع مهندسان خیر استان اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی در همکاری های مشترک آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تاکید کرد.

مهندس ایرج فتحی مدیرعامل مجمع مهندسان خیر استان اردبیل نیز با بیان اینکه این مجمع در سال 1393 در قالب سازمان مردم نهاد تشکیل یافت، گفت: این مجمع با 600 نفر عضو نخبه خدمات فنی و مهنئسی رایگان در مناطق محروم ارائه می کند.

وی با بیان اینکه طی مدت فعالیت این مجمع 75 هزار مترمربع نقشه و خدمات مهندسی رایگان انجام شده است، افزود: ساخت هشت مورد مسکن محرومین و چهار مورد تعمیر و بازسازی مسکن محرومین نیز از عمده فعالیت های این مجمع در اردبیل، گرمی و بیله سوار بوده است.

فتحی با بیان اینکه علاوه بر خدمات رسانی به محرومین، در بعد فرهنگی نیز قدم های مثبتی برداشته ایم، تصریح کرد: بازدید از سرای سالمندان، جانبازان و معلولان و همچنین دیدار با چهره های ماندگار جزو برنامه های هفتگی و ماهانه مجمع است.

مدیرعامل مجمع مهندسان خیر استان اردبیل با بیان اینکه اعضای این مجمع نخبگان دانشگاه های استان هستند، خاطرنشان کرد: مجمع آمادگی دارد به دانشجویان نیازمند نیز از بعد تحصیلی و معیشتی کمک کند.

وی با بیان اینکه فعالیت های مجمع به دور از حاشیه های سیاسی است، گفت: علیرغم اینکه گردش مالی مجمع صفر است، اما کارهای بزرگی انجام شده است.

فتحی اظهارامیدواری کرد: مجمع مهندسان خیر استان اردبیل با مشارکت دانشگاه محقق اردبیلی و همفکری اساتید، فعالیت های شاخصی انجام دهد.

خبرنگار: علی انوار

منتشرکننده: امین محمودی نیا

کد: 801

کد خبر: 740655

وب گردی

وب گردی