تحقق ۹۰ درصد پروژه‌های اقتصاد مقاومتی وزارت نیرو

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: با توجه به تدابیر در نظر گرفته شده، بیش از ۹۰ درصد پروژه‌های اقتصاد مقاومتی وزارت نیرو تحقق یافته است.

به گزارش ایسکانیوز؛ رحیم میدانی با بیان اینکه عمده‌ترین برنامه‌های وزارت نیرو در قالب اقتصاد مقاومتی تجلی یافت، اظهار کرد: اصلی‌ترین قسمت برنامه وزارت نیرو مختص آبرسانی روستایی بود که با توجه به آمار توانستیم موفقیت خوبی در این زمینه به دست آوریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای در قالب این طرح برای سال آینده پیش‌بینی نشده است اما وزارت نیرو طبق روال سابق برنامه‌های خود را طراحی و اجرا خواهد کرد.

معاون وزیر نیرو در امور آب‌وآبفا مهم‌ترین اولویت وزارت نیرو برای سال ۹۶ را تکمیل طرح‌های آبرسانی روستایی و طرح تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی دانست و افزود: برنامه‌های متعددی را در این دو زمینه در نظر گرفته‌ایم و امیدواریم نتایج خوبی از این برنامه‌ها حاصل شود.

وزارت نیرو برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دو بخش آب و آبفا و برق برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داد که طبق اعلام وزیر نیرو تاکنون ۷۵ درصدی تکالیف ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در وزارت نیرو اجرایی شده است و امید می رود که در ماه های آینده اجرای این تکالیف کامل شود.

بیشترین پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در سطح وزارتخانه ها متعلق به وزارت نیرو است که ۱۷ پروژه در قالب اقتصاد مقاومتی در این وزارتخانه در سال ۱۳۹۵ در دست اجراست.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده: پورعرب

402

کد خبر: 740685

وب گردی

وب گردی