اردوی تیم ملی کاراته 19 فروردین‌ماه در تهران آغاز می‌شود

اردوی تیم ملی بزرگسالان کاراته برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا، 19 فروردین ماه سال آینده تشکیل می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته در شرایطی در سال جدید آغاز می شود که ملی پوشان کاراته اردیبهشت ماه باید در بازیهای کشورهای اسلامی در تاتامی باکو آذربایجان به میدان بروند و تیرماه در پیکارهای قهرمانی آسیا در قزاقستان در مصاف با حریفان قاره ای صف آرایی کنند.

اما برای برگزاری اولین مرحله اردوهای آماده سازی، کادر فنی تیم ملی علاوه بر 12 کاراته‌کایی که روز گذشته در رقابتهای انتخابی موفق به کسب عناوین اول و دوم اوزان خود شدند، 5 کاراته‌کا را برای برگزاری دیدارهای مجدد به اردو دعوت کرد.

براساس تصمیم کادر فنی، ایمان سنچولی، بهمن عسگری، سعید فرخی، مهدی خدابخشی و حسین سمندر در همان روزهای آغازین اردو، در یک دوره مسابقه انتخابی مجدد شرکت کرده و در نهایت براساس نیاز تیم ملی فقط برای حضور در اردوی آماده سازی رقابتهای قهرمانی آسیا به اردو دعوت می شوند.

مجید حسن نیا، امیرمهدیزاده، سعید احمدی، ابراهیم حسن بیگی، ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، میعاد یاری، مصطفی روستا، رضا عنایتی، علی اصغرآسیابری، علی فداکار و سامان حیدری 12 نفری بودند که با موفقیت در انتخابی روز گذشته، جواز حضور در اردوی آماده سازی را دریافت کردند.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده: پورعرب

604

کد خبر: 740728

وب گردی

وب گردی