برنامه های کانون تئاتر واحد بندرعباس در سال 96

دبیر کانون تئاتر واحد بندرعباس، گفت: برای تقدیر از بزرگان و پیشکسوتان تئاتر  طی صحبتی که با معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس صورت گرفته است و برنامه های اولیه ای که در نظر گرفته شده، بعد از تعطیلات نوروز برنامه هایی را پیش بینی خواهیم کرد.

آتنا صمدی، دبیر کانون تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، درباره برنامه هایی که برای سال جدید در کانون تئاتر این واحد در نظر گرفته شده است، به ایسکانیوز، گفت: علاوه بر جذب دانشجویان جدید در زمینه تئاتر، که یکی از برنامه هایی است که به طور مداوم پیگیری می کنیم. از دانشجویانی که علاقمند به فیلم و موسیقی هستند هم کسانی هستند که قرار است در سال 96 با کانون تئاتر همکاری کنند و از تجریبات آنها استفاده کنیم.

او ادامه داد: یکی از برنامه های مهمی که در سال جدید مسر به انجام آن هستیم، مشخص کردن یک پلاتوی تمرین و اجرای تئاتر برای گروه های نمایشی است که تصمیم دارند در این کانون فعالیت کنند.
صمدی درباره تقدیر از پیشکسوتان تئاتر و استفاده از تجربیات آنها در کانون تئاتر واحد بندرعباس، گفت: برای تقدیر از بزرگان و پیشکسوتان تئاتر طی صحبتی که با معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس صورت گرفته است و برنامه های اولیه ای که در نظر گرفته شده، بعد از تعطیلات نوروز برنامه هایی را پیش بینی خواهیم کرد.
کارگردان نمایش « آرامش از نوع دیگر» که سال 95 جواز حضور در جشنواره گستنبرگ از کشور بوسنی و هرزگوین را به دست آورد، درباره جزییات حضور در این جشنواره، گفت: با حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی، دکتر افخمی تبا، اعزام گروه به این جشنواره در حال پیگیری است.
به گزارش ایسکانیوز، نمایش " آرامش از نوع دیگر " به نویسندگی سام شپارد به دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشجویی گستنبرگ دعوت شد.

در این نمایش مجید سرنی زاده به عنوان مدرس، آتنا صمدی به عنوان کارگردان و مدیر پروژه و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد به عنوان بازیگر و عوامل حضور داشته اند.

گروه تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع بندرعباس موفق شده از بین 187 نمایش رقیب در بین منتخبین قرار بگیرد. این جشنواره بصورت رقابتی در مرداد ماه 96 به میزبانی دانشگاه بانجا لوکا کشور بوسنی و هرز گوین برگزار می گردد.
خبرنگار: رضایی/ تایید کننده: سلیمی
501

کد خبر: 740765

وب گردی

وب گردی