فرمانده نیروی زمینی: ادامه راه شهدا یک سرمایه بزرگ فرهنگی است

فرمانده نیروی زمینی گفت: ادامه راه شهدا یک سرمایه بزرگ فرهنگی است و خوشا به حال سربازان عرصه فرهنگ که یاد شهدا را گرامی می دارند.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم اولین سالگرد شهیدان گمنام تدفین شده در شهرک قمر بنی هاشم(ع) نیروی زمینی و بزرگداشت شهدای مدافع حرم ارتش با حضور فرمانده نیروی زمینی و رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو در مسجد سید الشهدا(ع) این شهرک برگزار شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم با اشاره به اینکه امام راحل فرهنگ شهادت را برای ما معنا کرد گفت: امروز، اقتدار، صلابت و نورانیت کشور عزیزمان مدیون بصیرت الهی امام عزیز است که نهضتش فتح باب نورانی برای نسل ما و نسل های آینده بود و باعث شد ما با فرهنگ شهادت از جوانی به میان سالی رسیدیم و از خدا می خواهیم که شهادت در راه خودش را نصیب ما گرداند.
امیر سرتیپ حیدری در ادامه افزود: شهیدان ما مثل شیر بر دشمن یورش می بردند و دنبال این نبودند که کسی آنها را می بیند یا نه و فقط با خدا معامله کردند. شهیدانی که وجه مشترک همه آنها این بود که امام و ولی امر خود را تنها نگداشتند و آنچه را داشتند در طَبَق اخلاص گذاشتند و به میدان آوردند تا امامشان تنها نماند و ما امروز باید به شهیدان عزیزمان در ولایتمداری اقتدا کنیم.
وی همچنین گفت: مقام عظمای فرماندهی کل قوا (حفظه الله) فرمودند "فرهنگ یکی از سرمایه های اصلی هر کشور است" و ما به حمدالله در کشور عزیزمان سرمایه عظیم فرهنگ شهادت را داریم، فرهنگ شهادتی که امام حسین(ع) و ۷۲ یار باوفایش را به این مرحله رساند که بعد از گدشت صدها سال هنوز به آنها اقتدا می کنیم و تا ابد هم به آنها اقتدا خواهد شد.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری افزود: ادامه راه شهدا یک سرمایه بزرگ فرهنگی است و خوشا به حال سربازان عرصه فرهنگ که یاد شهدا را گرامی می دارند.
وی در پایان گفت: حضور در مجلس شهیدان و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت یعنی ولایتمداری و به لطف خدا وجه مشترک همه کارکنان نیروی زمینی ارتش همین ولایتمداری است.

300/302

کد خبر: 740772

وب گردی

وب گردی