برگزاری جلسه شورای اداری کارکنان پایان سال95 دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت

جلسه شورای اداری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، با حضور هیات رییسه وکارکنان این واحد دانشگاهی  برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه که در یک فضای صمیمی و پر شور و نشاط برگزار گردید،دکتر سید ابراهیم حسینی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در جمع کارکنان این واحد ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک سال جدید و آرزوی سالی پر از موفقیت برای تمامی همکاران گفت: «حیات، رشد، توسعه و تعالی هر مجموعه‌ای وابسته به فعالیت، تلاش، اراده و همت کارکنان آن در سایه الطاف خداوند متعال است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از دستاوردهای بزرگ و ارزشمند نظام است، افزود: همه کارکنان این مجموعه باید در حفظ، نگهداری و رشد این مجموعه همدل و همراه باشند.

رئیس واحد مرودشت با ارائه گزارش کامل فعالیت های حوزه های مختلف، از فعالیت های انجام شده تقدیر و مواردی را در خصوص فعالیت های دانش بنیان و اقتصادی و نیز گسترش رشته های تحصیلات تکمیلی در سال آتی متذکر شد.

در ادامه هر یک از معاونین گزارشی از فعالیتهای سال 95 و همچنین برخی از برنامه های سال 96 حوزه خود را تبیین نمودند.

در این جلسه برخی از کارکنان به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و در پایان به مناسبت جشن میلاد حضرت زهرا (س) و پایان سال، به کارکنان هدایایی در قالب بسته های فرهنگی اهداء شد.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 740818

وب گردی

وب گردی