اعزام کاروان دانشجویی راهیان نور واحد دولت آباد به مناطق عملیاتی جنوب

دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد با بدرقه اعضای هیات رئیسه دانشگاه عازم زیارت مناطق عملیاتی جنوب شدند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید محمد کاظمی، رئیس واحد دولت آباد در مراسم بدرقه دانشجویان دختر دانشگاه برای بازدید و زیارت از مناطق عملیاتی دو کوهه، فکه، اروند، خرمشهر، شلمچه، طلائیه، هویزه گفت: « از دانشجویان بسیجی خواهر وبرادر که برای ثبت نام این اردوی معنوی تلاش نمودند بسیار سپاسگزاریم و این نکته را یادآور می شوم که این سفری است خاص که با بقیه مسافرت های شما متفاوت است و می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. »

سید مرتضی موسوی با اشاره به عنایت خاص شهدا و دست پر برگشتن از این سفر گفت: « مادر شهیدی را می‌شناسم که فرزندش در سال 1364 تاکنون از مفقودین جنگ است و هنوز بعد از حدود 35 سال هر روز صبح درب منزل را آب و جارو می زند، و امیدوار است که خبری از فرزندش آورده شود. »

جانباز و راوی دفاع مقدس با اشاره به فداکاری ها و رشادت های رزمندگان در دفاع حق علیه باطل افزود: « تنها در عملیات کربلای 5 در سه راهی شهادت در یک نقطه 800 نفر از پیکر پاک شهدای ما را در تفحص ها پیدا نمودند. »

وی با اشاره به مشکلات وسختی های فراوان رزمندگان در عملیات های مختلف در دوران جنگ تحمیلی افزود: «شهید بزرگوار حجت الاسلام عبدالله میثمی برای درگیری های منطقه طلائیه گفته بود، هرکس در طلائیه ایستاد، اگر در کربلا هم بود می‌ایستاد. »

موسوی با آرزوی سفری پر از معنویت برای دانشجویان تصریح کرد: «امیدوارم شایسته آن باشیم که خداوند توفیق شناخت راه شهدا و پیروی از اهداف آنها را به ما عنایت فرماید و حضرت احدیت بهترین مرگ را که همان شهادت در راه اوست نصیب ما بگرداند.»

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 740860

وب گردی

وب گردی