مهمانسرای واحد ارومیه در دست تعمیر است

معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد ارومیه گفت: با هماهنگی سازمان مرکزی درصدد تجهیز و بازسازی مهمانسرای واحد ارومیه برآمدیم و برای اینکه بتوانیم تابستان پذیرای مهمانان باشیم عملیات عمرانی از اوایل اسفندماه را آغاز کرده ایم و عید نوروز امسال متاسفانه در خدمت میهمانان همکار نخواهیم بود.

محمود بابازاده معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد ارومیه در گفت وگو با ایسکانیوز گفت: در هفته اخیر برنامه اعزام دانشجویان واحد به مناطق مرزی در واحد ارومیه انجام شده است. دانشجویان پسر هفته پیش به مناطق مرزی اعزام شدند و دانشجویان دختر نیز 20 اسفند ماه به مناطق مرزی اعزام شدند و تا آخر هفته بازمی گردند.

وی در خصوص برنامه اسکان نوروزی واحد ابراز داشت: با هماهنگی سازمان مرکزی خوابگاه دانشجویی واحد ارومیه به مهمانسرا تبدیل شده بود؛ نیاز به تعمیر و بازسازی داشت. در این راستا با هماهنگی سازمان مرکزی درصدد تجهیز و بازسازی مهمانسرای واحد ارومیه برآمدیم و برای اینکه بتوانیم تابستان پذیرای مهمانان باشیم عملیات عمرانی از اوایل اسفندماه را آغاز کرده ایم و عید نوروز امسال متاسفانه در خدمت میهمانان همکار نخواهیم بود.

بابازاده تصریح کرد: سازمان مرکزی پیگیر اجرای تعمیرات مهمانسرا بود به همین دلیل تعمیرات مهمانسرا واحد ارومیه از یک ماه قبل آغاز شد و این تعمیرات 3 - 4 ماهی طول می کشد. با توجه به اینکه هوای استان ارومیه در تعطیلات عید نوروز، سرد است استقبال از اسکان در واحد ارومیه فصل تابستان بیشتر است لذا برای اینکه اسکان تابستان همکاران را از دست ندهیم، قرار شد تعطیلات عید که مهمانان کمتر هستند؛ تعمیرات مهمانسرا صورت گیرد و در فصل تابستان، واحد ارومیه آماده خدمت رسانی به همکاران خواهد بود. البته در بقیه واحدها در استان آذربایجان غربی طرح اسکان انجام می شود و نزدیکترین واحدها به استان ارومیه، مهاباد و خوی است که امکان اسکان در این واحدها فراهم است و مسافران نوروزی می توانند به این واحد ها مراجعه کنند.

معاونت فرهنگی دانشجویی واحد ارومیه ابراز داشت: کانون های واحد به دلیل اینکه دانشگاه در طول دوران عید تعطیل است، برنامه خاصی ندارند، ولی اعضای کانون هلال احمر دانشگاه در طول دوران تعطیلات نوروز با هماهنگی هلال احمر استان، برای بعضی از خدمات بتوانند خدماتی را مسافران نوروزی انجام دهند. با توجه به بخشنامه سازمان مرکزی واحد ارومیه از چهارشنبه 25 اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی، تعطیل است و انشاءالله روز 14 فروردین ماه سال 96 واحد ارومیه شروع به کار خواهد کرد. کانون ها بعد از تعطیلات نوروزی برنامه هایی را بین خودشان مصوب کرده اند و با ارائه به معاونت در شورای فرهنگی بررسی شده و انشاءالله تصویب خواهد شد.

بابازاده تصریح کرد: 22 اسفندماه مراسم غبارروبی از مزار شهدا با حضور همکاران واحد در گلزار شهدای باغ رضوان شهرستان ارومیه انجام شد و برگزاری این مراسم به دلیل همزمانی روز 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا است و در آخرین هفته کاری سالجاری قرار داشت به دلیل اینکه دانشجویان این هفته در واحد حضور ندارند؛ این مراسم را هفته گذشته همزمان با بزرگذاشت شهدای مدافع حرم و 8 سال دفاع مقدس را به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی با هکاری کانون ها برگزار کردیم. در این مراسم سردار اسانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدای شمال غرب کشور و دکتر رادمند معاون امنیتی سیاسی استاندار آذربایجان غربی در این مراسم حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری کانون ها از 4 خانواده شهدای مدافع حرم و 4 فرزند شاهد با معدل های بالا تقدیر شدند و معاونت دانشجویی و فرهنگی در انتهای این برنامه به دلیل تقارن با 15 اسفند و روز درختکاری نام گذاری شده را برگزارکردیم و در این مراسم برای یادبود نام 4 شهید مدافع حرم استان، 4 نهال را در محوطه یادمان شهدای دانشگاه آزاد واحد ارومیه غرس کردند.غبارروبی مزار شهدا، روز 22 اسفندماه با حضور اهالی دانشگاه صورت گرفت و هفته گذشته نیز مراسم باشکوهی در دانشگاه واحد ارومیه باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار شد.

خبرنگار: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 740874

وب گردی

وب گردی