دهه چهارم فعالیت دانشگاه  " دهه کاربردی و حضور در عرصه های فراملی" است

آخرین نشست شورای واحد دانشگاهی تهران شمال با حضور اعضای هیأت رئیسه، روسای دانشکده ها و مدیران ستادی این واحد دانشگاهی در سال 1395 برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر صفانیا در این نشست، طی سخنانی ضمن ارایه گزارشی از مهمترین موضوعات بحث شده در هفتاد و یکمین اجلاس اخیر دانشگاه آزاد اسلامی، دهه چهارم فعالیت دانشگاه را " دهه کاربردی و حضور در عرصه های فراملی" دانست و این موفقیت را مرهون تلاش فراگیر همه آحاد دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد.

رئیس واحد تهران شمال با اشاره به این نکته که امتیازهای لازم برای ارتقای درجه واحد از «جامع ب» به «جامع الف» فراهم شده است از توجه ویژه به حوزه پژوهش و اهمیت این بخش همسو با سیاست کلان دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1396 سخن گفت و افزود: "امروزه پژوهش هدفمند، پژوهش کاربرد محور بسیار مورد نیاز دانشگاه می باشد و در این راستا اولویت توجه به دانشکده ها و تلاش راهبردی اعضای هیأت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی بیش از پیش ضرورت دارد". و ادامه داد: در ارزیابی شاخص های واحد امروزه دیگر آمار دانشجو، فضاهای عمرانی ، توسعه رشته ها و ... ملاک اصلی نمی باشند بلکه پژوهش های کاربردی و تبدیل علم به ثروت است که مورد اهمیت می باشد.

صفانیا در ادامه با اشاره به بحث صرفه جویی در هزینه ها و استفاده بهینه از اموال دانشگاه، خواستار توجه همه مسئولان دانشگاه به این موضوع شد و دو مولفه مهم نظم و پیگیری و تکریم ارباب رجوع را از دیگر اولویت های اساسی برای تیم مدیریتی و اجرایی واحد تهران شمال برشمرد.

رئیس واحد تهران شمال با اشاره به این که منابع انسانی سرمایه اصلی یک سازمان است، توجه به روحیه همدلی، همکاری ، همراهی مضاعف در پیشبرد اهداف دانشگاهی را بسیار حائز اهمیت شمرد و گفت: امروزه سازمانی موفق است که از این مولفه ها غافل نباشد.

این مقام مسئول ضمن یادآوری، افتتاح 50 هزار متر مربع از فضاهای عمرانی واحد مهر ماه سال جاری توسط رئیس فقید هیأت موسس و هیدت امنای دانشگاه ازاد اسلامی، از ادامه عملیات عمرانی در محوطه سازی، طرح مسجد دانشگاه و یادمان شهدا در سال آتی خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا کلیه دانشکده های واحد تهران شمال در آینده نزدیک در سایت بزرگ این واحد دانشگاهی متمرکز شود.

دکتر صفانیا همچنین در این جلسه از درگذشتگان واحد در سال جاری، از دکتر ابراهیم اسرافیلیان، دکتر موسی مجیدی، شهید امیر حسین داداشی، دانشجوی آتش نشان واحد و کلیه فوت شدگان به خیر و نیکی یاد کرد و از درگاه حق تعالی برای ایشان، طلب علو درجات کرد.

ارایه گزارش از مهمترین فعالیت ها و دستاوردهای واحد دانشگاهی در سال 1395 توسط معاونان ستادی و روسای دانشکده ها از دیگر مباحث طرح شده در این نشست بود.

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 740876

وب گردی

وب گردی