برگزاری مراسم بزرگداشت روز شهدا در دانشگاه ازاد اسلامی واحد بوئین زهرا

مراسم بزرگداشت روز شهدا در روز22 اسفندماه 95 به همت اداره فرهنگی اجتماعی واحد با حضور دکتر شعبان نژاد رئیس واحد بوئین زهرا، معاونین واحد، حجت الاسلام و المسلمین حسین حیدری رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین، حسین ساروخانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان، محمدحسن قهرمانی رئیس آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مسئولین شهری و کارکنان و دانشجویان واحد بوئین زهرا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، از جمله برنامه های این مراسم باشکوه با قرائت زیارت پرفیض عاشورا و مدیحه سرایی و سخنرانی مذهبی توسط حجت الاسلام و المسلمین حسین حیدری بود. ایشان ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت ام البنین و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تاکید بر بهره گیری از فرصت کاروان های زیارتی راهیان نور، به ویژگیهای مومنین و شهیدان از جمله عادل بودن ، پرهیزکاری، تواب بودن، مجاهد در راه خدا بودن و .... اشاره کردند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین افزود : اگر می خواهیم راه سعادت را طی کنیم اساتید و دانشجویان به پژوهش در زندگینامه و وصیت نامه شهیدان اهتمام بورزند.

همچنین در بخش دیگری از مراسم از ایثار گران و خانواده شهدا این واحد دانشگاهی تقدیر بعمل آمد.

پایان بخش این مراسم با شکوه غرس نهال به یاد و پاسداشت شهدا در محوطه فضای سبز دانشگاه انجام پذیرفت.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 740926

وب گردی

وب گردی