کسب رتبه اول کشوری در رشته عکاسی  توسط دانش آموز سما لاهیجان

مانی قاری پور دانش آموز دبیرستان دور اول سما لاهیجان موفق به کسب رتبه برتر در رشته عکاسی در سطح کشور شد . وی در مسابقه ای با عنوان «تاریخ شهر من» چندین عکس از محلات قدیمی شهر لاهیجان تهیه نمود که یکی از آنها سردر خانه ای را در یکی از محلات قدیمی  نشان می دهد. این درب چوبی که مزین به آیات قرآن و اسامی ائمه اطهار و متعلق به دوره قاجار ، توانسته رتبه نخست کشور را به دست آورد.

به گزارش ایسکانیوز، محسن فلاح راد معاون دانشگاه در امور سما لاهیجان و سیاهکل ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به مانی قاری پور از سما لاهیجان به عنوان مرکزی یاد نمود که همیشه باعث افتخار بوده و در عرصه های مختلف هنری، فرهنگی، ورزشی و ... در سطح استان و کشور حرفی برای گفتن دارد.

وی یکی از دلایل موفقیت دانش آموزان و دانشجویان سما لاهیجان و سیاهکل را سخت گوشی و پیگیری کارها به بهترین نحو ممکن دانست و خاطرنشان نمود:« هدف مشترک همه کارکنان و مدیران سما لاهیجان و سیاهکل ارتقای سطح فرهنگی و آموزشی دانش آموزان و دانشجویان است و در راه تحقق این هدف والا و ارزشمند از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند».

فلاح راد در ادامه اضافه نمود :«بنای ما بر این است که در این مرکز از همه کسانی که به هر نحو دل در گرو پیشرفت دارند حمایت کنیم تا بتوانیم در جهت شکوفایی استعدادهای شان گام های اساسی برداریم و آینده درخشانی را برای عزیزان مان رقم بزنیم».

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 740931

وب گردی

وب گردی