واکنش یک نماینده به نامه نگاری غیر دیپلماتیک با مقام های دیگر کشورها: مایه خدشه دار شدن آبروی نظام است

عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه‌نگاری‌‌غیردیپلماتیک و با تاکید بر اینکه برخی رفتارهایی که از یک شخصیت سیاسی سر بزند مایه خدشه دار شدن آبروی نظام و کشور خواهد بود گفت: وقتی کسی به عنوان یک رجال سیاسی در مسند سیاسی کشور قرار می گیرد مطمئنا باید نسبت به رفتارهای خود ریزبین تر عمل کند چرا که بازی با آبروی نظام بازی با آبروی ملت است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با انتقاد صریحانه از نامه نگاری برخی افراد با مقام های دیگر کشورها گفت: متاسفانه این موضوعات به هیچ عنوان به نفع نظام و ایران نیست.

وی با تاکید بر اینکه هر شخصی وقتی در برهه ای از زمان مسئولیت امری را بر عهده می گیرد باید در شان آن مسئولیت رفتار کند گفت: رفتارهایی که در چند روز اخیر سر زده ذاتا مخالف با اصول انقلاب و نظام است و ایجادگر تفرقه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: باید جلوی رفتارهای خودسرانه گرفته بشود کسی که دارای شخصیت حقوقی به حساب می آید نباید اقدام به چنین رفتارهایی کند.

نماینده مردم رشت در خانه ملت در ادامه با تاکید بر اینکه برخی رفتارهایی که از یک شخصیت سیاسی سر بزند مایه خدشه دار شدن آبروی نظام و کشور خواهد بود اظهار کرد: وقتی کسی به عنوان یک رجال سیاسی در مسند سیاسی کشور قرار می گیرد مطمئنا باید نسبت به رفتارهای خود ریزبین تر عمل کند چرا که بازی با آبروی نظام بازی با آبروی ملت است.

ایمن آبادی در ادامه افزود: بنده الان نماینده مردم در مجلس هستم و حتی اگردوره نمایندگی من هم تمام شود نباید هرکاری خواستم انجام دهم و صرفا به دلیل اینکه در یک مقطع از زمان در چهار چوب سیاسی کشور حضور داشتم و پس از اتمام دوره هر رفتاری که مطابق میل شخصی باشد انجام می دهم چرا که مهر مجلس بر پیشانی من خورده است.

وی با انتقاد از نامه‌نگاری‌‌غیردیپلماتیک در نظام بین الملل و عدم تفکر و درک سیاسی صحیح از فرآیند دیپلماتیک و سیاسی جهان این افراد گفت: اگر این رفتارها از سوی دستگاههای مرتبط کنترل نشود به جرات می توان گفت که در انتخابات سال آینده همانند سال 88 فتنه ای دیگر شکل خواهد گرفت.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:در بحث مناسبات بین المللی قواعد و قانون های مشخصی توصیف شده است که بهتر است طبق آن قواعد حرکت کنیم ضمن آنکه رعایت این قاعده ها باعث سرکوب کردن و یا به حداقل رساندن تنش ها با ایران خواهد بود.

خبرنگار:علی درخشان/تایید کننده:فاطمه سرلک

کد خبر: 740962

وب گردی

وب گردی