دو  پیام تسلیت برای درگذشت علی معلم

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر طی پیامی درگذشت علی معلم را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسکانیوز، انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر در پی درگذشت علی معلم پیامی را منتشر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«انتشار خبر درگذشت علی معلم، بهت آور و تاسف بار بود.

در این واپسین روزهای سال ۱۳۹۵ خورشیدی جامعه هنری ایران یکی از فعالان رسانه ای و سینمایی اش را از کف داد.

علی معلم را اگر چه توده مردم به واسطه فعالیت های سینمایی و رسانه ای می شناسند اما برای اهل تئاتر نیز چهره ای مهربان و دلسوز بود. او چه در ماهنامه دنیای تصویر که سردبیرش بود و چه در جشن حافظ که مدیرش بود، پیوسته به تئاتر می پرداخت و بها می داد.

برای او که صاف بود و صریح، از درگاه یزدان پاک طلب آرامش روح و برای بازماندگانش طلب صبر و شکیبایی داریم.»

علیرضا تابش درگذشت علی معلم را تسلیت گفت

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی طی پیامی ‌درگذشت علی معلم تهیه‌کننده سینما و مدیر مسئول ماهنامه‌ دنیای تصویر را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«درگذشت علی معلم عزیز، تمامی اهالی سینما و رسانه را متحیر و بهت زده کرد. شخصیت فرهیخته، مدیر توانمند، تهیه کننده فاضل و منتقدی برجسته، سینما و سینماگران را تنها گذاشت. صراحت گفتار و آرامش کردار فارغ از ریا و تزویرش، موافقان و مخالفانش را به تحسین وا میداشت.

رفتنش را سخت می‌توان باور کرد ولی با تأسی به مرادش لسان‌الغیب، باید رضا به قضای الهی داد و از جبین گره گشود.

در آستانه بهاری دیگر، یاد و خاطره‌اش را گرامی می‌داریم و برایش از درگاه خداوند رحمان، علو درجات و برای همسر گرامیش بانو آذر معماریان و خاندان محترمش صبر جزیل مسئلت می‌نماییم.»

علی معلم، مدیر مسئول و سردبیر نشریه دنیای تصویر، بنیان‌گذار جشن سینمایی تلویزیونی حافظ، مدرس، مجری و برنامه‌ساز و تهیه‌کننده‌ سینما در سن ۵۴ سالگی و در پی حملۀ قلبی، دار فانی را وداع گفت.

500

کد خبر: 740991

وب گردی

وب گردی