آلگری: برای پیروزی به میدان می رویم

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس گفت: باید بدون توجه به نتیجه بازی رفت به میدان برویم و شبیه بقیه بازی‌های خانگی فصل تنها به قصد پیروزی بازی کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل پورتو در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا درباره یک رقابت ریسکی حرف زد.

او گفت: رقابتی کاملا ریسکی پیش‌رو داریم.درست است که در بازی رفت با نتیجه مناسبی پیروز شدیم اما فوتبال ورزشی غیرقابل پیش‌بینی است.پورتو به قصد انجام یک بازی خوب راهی زمین می‌شود و همان طور که در بازی پلی‌اف لیگ قهرمانان اروپا مقابل رم نشان داد، توان انجام کارهای به ظاهر ناممکن را دارد.حریف ما راه و رسم حضور در چنین رقابت‌هایی را می‌داند و مسلما اگر فرصتی به دست بیاورد، استفاده خواهد کرد.

آلگری ادامه داد: باید بدون توجه به نتیجه بازی رفت به میدان برویم و شبیه بقیه بازی‌های خانگی فصل تنها به قصد پیروزی بازی کنیم.نیازی به انجام بازی انتحاری نیست. این گونه بازی معمولا در فینال‌ها انجام می‌شود. ما باید طوری ظاهر شویم که در نهایت بلیت صعود را به دست بیاوریم.غیر از استورارو، بقیه بازیکنان اصلی آماده حضور در میادین هستند و استورارو هم در بازی بعدی مقابل جنوا در ترکیب حاضر می‌شود.تنها جای سوال، یافتن مناسب‌ترین بازیکن در دفاعمیانی و میانه میدان است. به طور کلی تیم حال خوبی دارد و همه آماده مبارزه هستند.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده: پورعرب

602

کد خبر: 741003

وب گردی

وب گردی