قاضی زاده هاشمی:  درخواست تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت پس گرفته شده است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با توضیح روند بررسی تحقیق و تفحص در هیات رئیسه عنوان کرد: تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت پس گرفته شده است.

به گزارش ایسکانیوز، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 24 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده 79 آئین نامه داخلی گفت: صبح برادر عزیزمان آقای قاضی پور هیات رئیسه را مورد خطاب قرار داد البته این اولین باری نیست که ایشان به ما تذکر می دهد و گاها تنبیه بدنی هم می شویم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این دومین بار است که عنوان می شود بنده حقیر حق عزیزان را درباره تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت را پایمال می کنم.

وی ادامه داد: رسیدگی به تحقیق و تفحص در هیات رئیسه به عهده عضو دیگر است و بنده زمانی که موضوع ارجاع شود در نوبت دستورکار قرار می دهم.

قاضی زاده هاشمی توضیح داد: کمیسیون بهداشت در گذشته یک تحقیق و تفحص داشت که با تدبیر هیات رئیسه کمیسیون مذکور پس گرفته شد، با این حال نایب رئیس کمیسیون بهداشت هماهنگ کرد موضوع در قالب گزارش ماده 236 ارائه شود که همچنان در این باره مصوبه ای ندارند.

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر تحقیق و تفحص ها مسیر قانونی خود را طی کنند توسط علی اصغر یوسف نژاد موضوع در دستورکار قرار می گیرد.

302/300

کد خبر: 741047

وب گردی

وب گردی