لاریجانی: کمیسیون بهداشت و درمان گزارش تجمیع تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت را به هیات رئیسه ارسال کند

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان گفت: کمیسیون بهداشت و درمان گزارش تجمیع تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت را به هیات رئیسه ارسال کند.

به گزارش ایسکانیوز، محمدحسین قربانی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 24 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر ماده 79 آیین نامه داخلی مجلس گفت: برای چندمین بار علیه جامعه پزشکی و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تذکر ناصحیح در صحن علنی مجلس مطرح می شود.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این کمیسیون هیچگونه دینی به احدی ندارند و با رسالتی که بر دوش آنها گذاشته شده برنامه های کمیسیون بهداشت و درمان را پیگیری می کنند.

وی در ادامه افزود: اعضای کمیسیون بهداشت و درمان براساس سوگندی که یاد کرده اند، وفادارانه موضوعات را بررسی می کنند، اما متاسفانه امروز شائبه ایجاد شد که این کمیسیون عزمی برای تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت و درمان ندارد؛ که صحیح نیست.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سه مورد تحقیق و تفحص از یک دستگاه به این کمیسیون ارجاع شده بود که کمیسیون بهداشت و درمان با تجمیع موضوع در حال پیگیری مسئله است.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: مسیری که در کمیسیون بهداشت و درمان طی شده و گزارش تجمیع تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت و درمان به هیات رئیسه ارسال شود.

خبرنگار: فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 741062

وب گردی

وب گردی