رئیس اتاق اصناف : جای خالی برندها در نمایشگاه‌ بهاره/ اصناف مخالف نمایشگاه‌ بهاره نیستند

سه‌شنبه 24 اسفند 1395 - 12:37
یی

رئیس اتاق اصناف استقبال از نمایشگاه‌های بهاره در روزهای گذشته را قابل قبول عنوان و تصریح کرد که اگر تسهیلات و امکانات لازم را در برگزاری این نمایشگاه‌ها فراهم شود مطمئنا برندهای معتبر و شناخته شده در نمایشگاه‌های بهاره حضور پیدا می‌کنند.

اخبار مرتبط

تلاش برای گران نشدن گوشت، برنج و روغن در ماه رمضان

تولید پوشاک صادرات محور می‌شود/کمپین حمایت از پوشاک ایرانی

چند داستان از پیام لاریان/خشونت تم نیست. مفهوم است

شهرداری برای دستفروشان خط‍‌ ونشان کشید/ تعرض به معابر عمومی تخلف است؛ ضربتی برخورد می‌کنیم

عید ایرانی با کالای ایرانی؛ تن پوش وطنی بر قامت ایرانی

رییس اتحادیه کفاشان دست‌دوز: در نمایشگاه‌های بهاره فقط اجاره‌دهندگان غرفه‌ها سود می‌برند!

احکام جدید وزیر صنعت ،معدن وتجارت برای مدیران حوزه اصناف و تولید

سوءاستفاده‌هایی که برخی مالکان از سرقفلی‌داران می‌کنند

بانک پارسیان از مطالبات خود به نفع کسبه حادثه دیده پلاسکو چشم پوشی کرد

اتاق اصناف: اتحادیه های صنفی محور مبارزه باقاچاق کالا درسطح عرضه هستند

اتاق اصناف: اتحادیه های صنفی محور مبارزه باقاچاق کالا درسطح عرضه هستند

پرونده رئیس اتحادیه تجهیزات مخابراتی روی میز محاکمه

تهیه دستورالعمل شناسایی واحدهای صنفی ناایمن

به گزارش ایسکانیوز؛ علی فاضلی گفت:‌ اینگونه نیست که برگزاری نمایشگاه‌های بهاره صرفا خواست دولت باشد، چراکه دولت در راستای تقاضای مردم به برگزاری این نمایشگاه‌ها تاکید دارد.

وی ادامه داد: سطح مشارکت مردم در نمایشگاه‌های بهاره طی روزهای گذشته به ویژه در ارم و حکیمیه نشان قابل توجه بوده است و اینکه گفته می‌شود اصناف از برگزاری نمایشکاه‌های بهاره راضی نیستند، موضوع درستی نیست.

رئیس اتاق اصناف ایران افزود:‌ باید دید که می‌خواهیم اصناف را به چه عنوان در نظر بگیریم. اگر اصناف را در اقامت بنگاه‌های تولیدی ببینیم. آن‌ها بسیارعلاقه‌مند به برگزاری این نمایشگاه‌ها هستند به دلیل اینکه در این مقطع زمانی برای تامین مواد اولیه‌شان برای سال آینده نیاز به نقدینگی دارند. تولیدکنندگان به جای آنکه کالای خود را به بنکدار بدهند ترجیح می‌دهند پول نقد دریافت کنند.

فاضلی درباره وضعیت استقبال از نمایشگاه‌های بهاره گفت:‌ میزان خرید مردم از نمایشگاه‌ها ۴.۵ تا پنج درصد است و ۹۵ درصد خرید مردم در جاهای دیگر اتفاق می افتد و طبیعتا این پنج درصد خیلی تاثیرگذار نیست اما برای کنترل بازار مفید و لازم است.

وی اضافه کرد: اما مسئله این است که باید تسهیلات لازم را برای برگزاری این نمایشگاه‌ها فراهم کنیم ما به عنوان اتاق اصناف معتقدیم تسهیلات برای این نمایشگاه‌ها فراهم نیست. در این زمینه هم به دنبال استفاده از راه‌های قانونی هستیم که می‌توان در قالب فروش‌های فوق العاده و یا حراج‌های مختلف آن‌ها را مدیریت کنیم.

رئیس اتاق اصناف با اشاره به وضعیت کیفیت کالاهایی که در نمایشگاه‌های بهاره عرضه می‌شود، گفت: کیفیت کالا به طور نسبی در نمایشگاه‌های بهاره مناسب است اما آوردن برندهای برتر به نمایشگاه‌ها سخت است برندی که در اروپا جا باز کرده و صادرات انجام می‌دهد مطمئنا حاضر نیست زیر چادر بدون هیچ امکاناتی حضور پیدا کند.

فاضلی افزود: باید شرایط و تسهیلات لازم را فراهم در برگزاری این نمایشگاه‌ها فراهم ‌کنیم مطئنا اگر این کار صورت بگیرد برندهای معتبر و شاخص هم به این نمایشگاه‌ها می آیند.

منبع: ایسنا

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشادهنده: پورعرب

402

کد خبر: 741068 0 0

نظرات

1- لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران و مغایر با قوانین کشور منتشر نمی‌شود.
3- نظرات پس از تایید منتشر می‌شود.

نظرسنجی

به نظر شما سریال های صدا و سیما در ماه رمضان امسال چه میزان در جذب مخاطب موفق هستند؟






اخبار پر بازدید

آخرین اخبار

آرشیو