تصویب 431 میلیارد تومان بودجه سازمان سما برای سال 96

رئیس سازمان سما از برگزاری بیست و هشتمین جلسه شورای سما با حضور دکترحمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای این شورا خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر احمد زرهانی، رئیس سازمان سما در این جلسه گفت: اولین مصوبه ما، تصویب برنامه بودجه سماسال 1396 بود بالغ بر 431 میلیارد تومان شامل بودجه ستاد، مدارس و آموزشکده ها به انضمام احکام و سیاست های بودجه البته همراه با اصلاحات پیشنهادی بود.

او ادامه داد: کمک به تاسیس و احداث دو مدرسه دولتی در مناطق محروم و دور افتاده و مرزی استان سیستان و بلوچستان با مشارکت خیرین که البته معاونان وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد کردند که به صورت هیات امنایی توسط سازمان سما اداره بشوند نیز دومین مصوبه جلسه بود.

زرهانی افزود: دستورالعمل تشکیل شورای تربیت بدنی و سلامت در سازمان سما که براساس این هم مدارس ورزش توسعه پیدا می کنند و هم طرح سلامت الکترونیک در مدارس با قوت بیشتر اجرا خواهد شد یکی دیگر از مصوبات بود.

رئیس سازمان سما گفت: در این جلسه منشور کمیته حسابرسی در سازمان که به عنوان بازوی مشورتی رئیس سازمان سما و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر نحوه هزینه ها نظارت خواهد کرد، و در تنظیم اسناد مساعدت می کند نیز تصویب شد.

او در پایان گفت: یک تفحیض اختیار از طریق شورای سازمان به رئیس سازمان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای تعیین خزانه دار داده شده که پیش بینی می شود در یکی، دو ماه آینده این کار هم با مشورت اتفاق خواهد افتاد.

خبرنگار ومنتشرکننده: محمدجواد آخوندی

200/200

کد خبر: 741098

وب گردی

وب گردی