ناشران  پرفروش طرح «عیدانه کتاب» معرفی شدند

با گذشت 10 روز از اجرای طرح «عیدانه کتاب» در کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور، ناشران پرفروش این طرح معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، تاکنون انتشارات «ققنوس»، «آموت»، «چشمه»، «میلکان»، «تیسا» و «هوپا» از جمله ناشران پرفروش طرح «عیدانه کتاب» شناخته شدند.

کتاب‌های «ملت عشق»، «من پیش از تو»، «جزء از کل»، «دختری که رهایش کردی»، «پس از تو» و «بیشعوری» تاکنون در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های طرح « عیدانه کتاب» قرار گرفته‌اند.

در طرح «عیدانه کتاب» تاکنون 262 هزار و 35 نسخه کتاب از سوی 110 هزار و 104 نفر خریداری شده است و استان تهران با 141 کتاب‌فروشی، اصفهان با 93 کتاب‌فروشی، قم با 89 کتاب‌فروشی، خراسان رضوی با 71 کتاب‌فروشی، فارس با 44 کتاب‌فروشی و آذربایجان شرقی با 32 کتاب‌فروشی در صدر پرفروش‌ترین استان‌ها به لحاظ تعداد کتاب‌فروشی قرار گرفته‌اند.

طرح «عیدانه کتاب» با شعار «امسال هم کتاب عیدی دهیم»، از 15 اسفندماه تا 15 فروردین در بیش از 700 کتاب‌فروشی سراسر کشور اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند کتا‌ب‌های عمومی را با 20 درصد تخفیف و کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان را با 25 درصد تخفیف خریداری کنند.

برای اطلاع از اسامی کتاب‌فروشی‌های عضو طرح «عیدانه کتاب» می‌توانید نرم‌افزار کتاب‌فروشی را از سایت خانه کتاب به نشانی «ketab.ir» دانلود کنید.

دریافت کننده: بخشی پور/ تائید کننده سلیمی

502500

کد خبر: 741131

وب گردی

وب گردی