تاج:  تمام بازی‌های لیگ و لیگ قهرمانان آسیا توسط کی‌روش رصد می شود

رئیس فدراسیون فوتبال سال 95 را سال همراه با موفقیت برای تیم‌های ملی در همه رده‌ها قلمداد کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در آخرین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به شرایط مطلوب حاکم بر تیم ملی قبل از بازی با قطر اظهار داشت: سرمربی تیم ملی با توجه به شرایط مطلوب تیم ملی تمام بازی‌های لیگ و لیگ قهرمانان آسیا را تا آخرین روز زیر نظر داشته و فهرست خود را بر همین اساس اعلام خواهد کرد.

وی ادامه داد: سال 95 سال همراه با موفقیت برای تیم‌های ملی در همه رده‌ها بود و کسب مجوز حضور در جام جهانی برای جوانان، نوجوانان و راهیابی تیم ملی فوتبال ساحلی به جام جهانی باهاما با کسب قهرمانی آسیا، کسب موفقیت فوتسال و عنوان سومی جهان و دیگر موفقیت‌ها حاصل تلاش کار گروهی هیئت رئیسه، کمیته‌ها ، دپارتمان و عوامل اجرایی فدراسیون بوده است.

رئیس فدراسیون به برگزاری لیگ‌های موفق در سال 95 اشاره و تأکید کرد: برگزاری لیگ‌های مختلف با کیفیت، نظم، مدیریت مطلوب فوتسال، بانوان و ساحلی برگزار شد که باید از عوامل اجرایی لیگ‌ها و کمیته‌های مربوطه تقدیر و تشکر کرد.

تاج به تلاش کمیته داوری در جوانگرایی اشاره و خاطرنشان کرد: همکاری خوبی در این فصل بین رئیس کمیته داوران و دپارتمان داوری وجود دارد و با توجه به آموزش و ضابطه‌مند شدن در جوانگرایی، در بخش داوری کار خوبی آغاز شده است و باید بر افزایش توجهات و دقت نظر خود را افزایش دهند.

وی در پایان اظهار داشت: در هیئت‌های استانی در سال جاری انتخابات خوبی برگزار کرده و بر همین اساس هم به رؤسای هیئت‌ها هم تأکید داشته‌ایم در کادر اجرایی و عوامل اجرایی خود به جوانگرایی توجه و برنامه‌های خود را بازنگری کنند.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده: پورعرب

602

کد خبر: 741157

وب گردی

وب گردی