برگزاری چهار دوره فرهنگی ویژه اساتید و کارکنان در واحد بیله سوار

ظاهر سپهریان گفت: در سال 96 چهار دوره فرهنگی از طرف سازمان مرکزی برای واحد اعلام شده است که به صورت جداگانه 4 دوره ویژه اعضای هیات علمی  و 4 دوره علمی ویژه کارکنان برگزار خواهد شد.

ظاهر سپهریان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار در گفت و گو با ایسکانیوز در رابطه با برنامه های فرهنگی واحد گفت: در حال حاضر در واحد دو کانون تحت عناوین «قرآن و عترت» و «آل طه» در حال فعالیت هستند. همچنین صحبت هایی با یکی از دانشجویان که در خارج از دانشگاه صاحب نشریه هستند انجام شده تا نشریه ای در رابطه با مسائل فرهنگی اجتماعی تاسیس کنیم.

او گفت: در سال 96 چهار دوره فرهنگی از طرف سازمان مرکزی برای واحد اعلام شده است که به صورت جداگانه 4 دوره ویژه اعضای هیات علمی و 4 دوره علمی ویژه کارکنان برگزار خواهد شد.این دوره ها در رابطه با چالش های فرهنگی فراروی خانواده در زمان معاصر، توسعه معنویت گرایی و تربیت دینی در دانشگاه، نقش اساتید در ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی دانشجویان، اخلاق حرفه ای علمی، فرهنگی و اسلامی با مدیریت مصرف رسانه در خانواده،فرهنگ پوشش، مد و مدگرایی ایرانی اسلامی و آشنایی با حقوق خانواده از جمله موضوعاتی هستند که در این 4 دوره مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

وی افزود: در سال 95 همایشی تحت عنوان پیشگیری از بیماری های آنفولانزا با همکاری وزارت بهداشت شهرستان بیله سوار برگزار شد. در رابطه با طرح های ماندگار فرهنگی نیز صحبت هایی با رییس واحد انجام شده تا یک یادمان شهدا در فضای دانشگاه ساخته شود. در همین راستا با سازمان بنیاد شهید نیزهماهنگی هایی انجام شده است.

سپهریان در پایان اشاره کرد: نشست های مختلفی به همت بسیج اساتید برگزار شده است. علاوه بر آن اردو های راهیان نور نیز با تلاش این کانون اجرا شده است.مسابقات فرهنگی مانند مسابقات کتاب خوانی ویژه ماه محرم در این کانون برگزار شده است.

خبرنگار: محمد بهتری راد/منتشر کننده: سلیمی

503500

کد خبر: 741199

وب گردی

وب گردی