واحد کرمان و دانشگاه فدرال قفقاز شمالی  تفاهم نامه امضا کردند

تفاهم نامه همکاری در زمینه های مشترک علمی، آموزشی و فرهنگی بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و دانشگاه فدرال  قفقاز شمالی به امضا رسید.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در دیدار با دکتر آلینا آفاکویونا لویستکایا گفت: واحد کرمان آمادگی لازم برای همکاری متقابل با دانشگاه فدرال قفقاز شمالی در زمینه های علمی، آموزشی و فرهنگی را دارد.

آل طه با تشریح برنامه‌های نخبه‌پروری، استعدادیابی و اشتغال‌زایی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: «یکی از برنامه‌های استراتژیک دانشگاه، تجاری سازی دانش و حمایت و گسترش مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان است که با امضای این تفاهم نامه امکان برگزاری گردهمایی های علمی مشترک و تبادل برنامه های آموزشی و پژوهشی مشترک فراهم آمده است.

در پایان این نشست تفاهم‌نامه همکاری به امضای رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و دکتر آلینا آفاکویونا لویستکایا نماینده دانشگاه فدرال قفقاز شمالی رسید.

تفاهم‌نامه همکاری بین واحد کرمان و دانشگاه فدرال قفقاز شمالی در راستای اهداف در سه حوزه علمی آموزشی، و منعقد گردید ,از جمله اهداف این تفاهم نامه میتوان به برنامه های آموزشی و ژوهشی مشترک، تبادل دانشجو، پژوهشگر و اعضای هیات علمی، فرصت مطالعاتی، گردهمایی های علمی مشترک، همکاری در مجلات علمی، زمینه سازی برای برگزای دوره ها و کارگاه های آموزشی مشترک، همکاری مشترک در زمینه پارک علم و فناوری، همکاری در زمینه تجاری سازی دانش، امکان سنجی تاسیس شعب دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری طرف مقابل ، توسعه زبان و ادبیات فارسی، معرفی تاریخ و هنر و تمدن ایرانی و تاسیس دفاتر دانشگاه آزاد اسلامی در کشورهای توسعه یافته نام برد.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 741201

وب گردی

وب گردی