همه همکاران واحد کرمان شایسته تقدیرند

مراسم جشن  تقدیر وگرامیداشت از کارکنان پرتلاش و  بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای این مراسم دکتر بابک آل طه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان ضمن خیر مقدم به حاضرین ، کارکنان خدوم دانشگاه آزاد اسلامی را بعنوان سرمایه های اصلی آن معرفی کرد و گفت: خوشحالم که مجددا توفیق حضور درجمع کارکنان پرتلاش واحد کرمان فراهم شد و قبل از هرچیز وظیفه خودم میدانم که از کوشش و تلاش همه همکاران عزیز در پیشبرد اهداف دانشگاه در سال 1395 تقدیر و تشکرکنم.

آل طه پیشاپیش حلول سال نو و میلاد حضرت فاطمه زهرا( س) را تبریک گفت وسالی سرشار از سلامتی، شادی و برکت برای اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، خصوصا کارکنان زحمت کش واحد کرمان آرزو کرد.

دبیر هیات امنای استان کرمان تکریم ارباب رجوع را یکی از سیاست های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی دانست و عنوان کرد:ریاست عالی دانشگاه همواره بر رعایت سعه صدر در برخورد ارباب رجوع و تکریم ایشان، تاکید ویژه ای دارند و بر اساس اطلاعات بنده این مهم به خوبی در واحد کرمان انجام میشود.

رئیس واحد کرمان مزین شدن ولادت حضرت فاطمه زهرا( س) را با آغاز بهار و سال نو، بهاری مضاعفی دانست و پیشاپیش روز زن و مادر را به همکاران خانم این واحد تبریک گفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان ضمن تشکر از حوزه معاونت های اداری و مالی و دانشجویی و فرهنگی برای برگزاری این مراسم، همه کارکنان واحد کرمان را نمونه و شایسته تقدیر دانست و گفت: انتخاب کارمند نمونه در واحد کرمان کار بسیار دشواری بود زیرا همه همکاران این مجموعه برگزیده و نمونه اند و انتخاب شایسته ترین ها از میان ایشان بسیار دشوار بود.

وی در ادامه با بیان اینکه توفیق طولانی مدت در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و خدمت به مردم و جامعه افتخار بزرگی برای کارکنان این مجموعه بزرگ است، گفت: از زحمات کلیه همکارانی که بیش از 30 سال برای اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان تلاش کرده اند ودر سال 1395 به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند صمیمانه قدر دانی میکنم وآرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای این عزیزان دارم.

مراسم جشن تقدیر از کارکنان پرتلاش دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با برنامه های شاد و متنوع فرهنگی همراه بود.

در این مراسم خانم فاطمه حاج ملک بعنوان کارمند برگزیده و آقایان محمد صادقی، حسن نواب زاده و خانم ها زهرا سرحدی نژاد و حبیبه دانشور بعنوان کارمندان نمونه معرفی شدند و از ایشان تقدیر شد.

تقدیر از بازنشستگان سال 1395 و تیم های برتر ورزشی و مقام آور در سطح استانی و کشوری از دیگر برنامه های این مراسم بود.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 741220

وب گردی

وب گردی