انعقاد 5 تفاهم نامه در راستای تقویت ارتباط دانشگاه آزاد اسلامی و بسیج دفاع مقدس / بسیج برگ زرین دانشگاه آزاد اسلامی

مسئول هماهنگی بسیج دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به این موضوع که آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) نقش دفاع و بسیج را همچون برگ زرینی برای دانشگاه آزاد اسلامی می دانستند گفت: در راستای تقویت این امر با انعقاد 5 تفاهم نامه که شامل تفاهم نامه های حفظ آثار دفاع مقدس، تفاهم نامه با موزه دفاع مقدس،تفاهم نامه با بنیاد علمی بسیج ، تفاهم نامه با ستاد کل نیروهای مسلح و تفاهم نامه با سازمان بسیج اساتید سعی بر ایجاد ارتباط بیشتری در زمینه داشته ایم. 

دکتر زمانی مسئول هماهنگی بسیج دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برنامه های سازمان بسیج و دانشگاه آزاد اسلامی به ایسکانیوز گفت: بر اساس تفاهم نامه موجود اهداف و برنامه های این دو سازمان به صورت دقیق مشخص شده و ناگفته نماند که دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه بسیج دفاع مقدس نقش موثر و برجسته ای را در این مدت ایفا کرده است .

وی با اشاره به این موضوع که آیت الله هاشمی رفسنجانی نقش دفاع و بسیج را همچون برگ زرینی برای دانشگاه آزاد اسلامی می دانستند خاطرنشان کرد: در راستای تقویت این امر با انعقاد 5 تفاهم نامه که شامل تفاهم نامه های حفظ آثار دفاع مقدس، تفاهم نامه با موزه دفاع مقدس،تفاهم نامه با بنیاد علمی بسیج ، تفاهم نامه با ستاد کل نیروهای مسلح و تفاهم نامه با سازمان بسیج اساتید سعی بر ایجاد ارتباط بیشتری در زمینه داشته ایم.

وی عنوان کرد: در واقع این 5 تفاهم نامه که در جهت حفظ اهداف،دستاوردها و منویات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری است می تواند پیوند این دو مولود انقلاب که بسیج و دانشگاه را شامل می شود مستحکم تر از گذشته کند. بعلاوه این ارتباط که مورد تاکید دکتر ولایتی رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی است یک جهش و گام محکم در جهت حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب است.

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 741226

وب گردی

وب گردی