اجرای پرفورمنس های ترافیکی در هسته مرکزی تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران از اجرای«پرفورمنس ترافیکی» برای شهروندان و رهگذران عبوری این منطقه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز سجاد زارع صفت با اشاره به این که یکی از ابزارهای تاثیرگذار آموزش موضوعات ترافیکی، اجرای تئاتر
و نمایش های خیابانی است؛ گفت:به همین منظور از چهارشنبه هفته گذشته، چند گروه از هنرمندانی که در عرصه «پرفورمنس»فعالیت می کنند به اجرای نمایش های ترافیکی در هسته مرکزی تهران پرداخته اند.

وی با بیان این که هنر پرفورمنس در لحظه اتفاق می افتد و هنرمندان آن، به صورت فی البداهه به اجرای نمایش خود می پردازند؛ ادامه داد: عدم استفاده از کمربند ایمنی، صحبت کردن با تلفن همراه حین رانندگی، پارک دوبل، عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط راکبان موتورسیکلت و ...از جمله تخلفاتی است که هر روز توسط رانندگان سطح شهر اتفاق می افتد و در این نمایش ها به آن ها پرداخته خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران تصریح کرد: این نمایش ها در 4 محور پرتردد منطقه از جمله میدان منیریه، دو معبرداخلی متروی چهارراه ولی عصر(عج) و نیز مقابل مجموعه تئاتر شهر اجرا می شود تا عابران پیاده و نیز رانندگان وسایل نقلیه نیز که مخاطبان اصلی این برنامه هستند از آن استفاده کنند.

زارع صفت با تاکید بر این که محتوای این برنامه ها به تایید سازمان تبلیغات اسلامی و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز رسیده است؛ گفت: این نمایش ها تا 28 اسفند ماه جاری صبح ها از ساعت 10 تا 13 و عصرها از ساعت 16 تا 19 با شعار «از خودمان شروع کنیم» برگزار می شود و موضوعاتی نظیر توجه ویژه به عابران پیاده، رانندگی منظم بین خطوط، عدم تردد در پیاده رو، ورود و خروج صحیح از واگن های مترو، استفاده صحیح از پله برقی و ...مهم ترین موضوعاتی است که توسط هنرمندان و در قالب نمایش، برای شهروندان اجرا می شود.

خبرنگار و منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 741251

وب گردی

وب گردی