ترقی مطرح کرد: پرهیز از حضور افرادی که موجب دوقطبی شدن فضای انتخاباتی می شوند

مسئول امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: از ورود کسانی که در انتخابات پیش رو موجب دوقطبی شدن فضای انتخابات می شوند باید در عرصه رقابت پرهیز کرد.

حمید رضا ترقی مسئول امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی در خصوص اینکه مهمترین اتفاق در سال 95 چه اتفاقاتی بود، در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، بیان کرد: بدترین اتفاق در سال 95 حادثه آتش سوزی قطار سمنان و کشته شدن ده ها نفر از زائرین امام هشتم بود و به نظر من بهترین اتفاق هم پیروزی تیم کشتی ایران در آمریکا بود.

وی درخصوص هرچه بهتر شکل گرفتن انتخابات 96 گفت: طبیعتا اگر همه جریانات سیاسی در کشور تلاش کنند تا اخلاق اسلامی را رعایت و تقوای سیاسی را مورد توجه قرار دهند و رقابت را رقابت سالم و بدون تخریب یکدیگر انجام دهند، نامزدها تلاش کنند خودشان را اثبات و مردم هم در یک حضور حماسی گسترده مشارکت خود را در انتخابات نشان دهند قطعا ما انتخاب خوب و مطلوبی خواهیم داشت.

ترقی در خصوص این که چطور از دوقطبی شدن فضای انتخاباتی باید جلوگیری کرد، گفت: دو قطبی شدن طبیعتا مستلزم رعایت عملکرد نامزدهای ریاست جمهوری به لحاظ تبلیغاتی و گفتمان اسلامی است تا رسیدگی به شعارهایشان امکان پذیر باشد؛ اگر نامزدها و جریانات حامی آنها به دنبال این باشند که به جای رقابت بین افراد و جناح های سیاسی رقابت با نظام را در انتخابات دنبال کنند طبیعتا این فضا را دو قطبی خواهد کرد.

وی در پایان تصریح کرد: از ورود کسانی که در انتخابات پیش رو موجب دوقطبی شدن فضای انتخابات می شود باید در عرصه رقابت جلوگیری کرد.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 741252

وب گردی

وب گردی