تقدیر از دست اندرکاران دریافت تقدیرنامه سه ستاره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه

​ معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: باید یک نظام سنجش درست تری داشته باشیم و نیازسنجی ها براساس مدل های جدیدتری انجام شود.

به گزارش ایسکانیوز؛ دکتر سیدعلی صدرالسادات، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در دیدار برخی از کارکنان اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت که در دریافت تقدیرنامه سه ستاره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه نقش داشتند گفت: ما باید فرصت شناساندن و طرح کردن اقدامات و کارهایمان را داشته باشیم. یکی از اهداف ارزیابی، پیدا کردن نقاط قوت و ضعف است و قصد ما هم از شرکت در این جایزه در درجه اول این بوده که نقاط قوت و ضعفمان را پیدا کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: پتانسیلی که از حیث منابع انسانی و فیزیکی در وزارت بهداشت وجود دارد به ما می گوید که باید بهتر از این باشیم چراکه این توان و استعداد وجود دارد.

دکتر صدرالسادات اضافه کرد: باید یک نظام سنجش مناسب تری داشته باشیم و نیازسنجی ها براساس مدل های جدیدتری انجام شود و ارزیابی ها به نحوی باشد که احساس کنیم فردی که در جهت رشته شغلی و تخصصی اش آموزش می بیند، آن رشد در عمل هم دیده شود.

وی تاکید کرد: آموزش کارکنان باید به سمت حرفه ای تر شدن پیش برود و دوره های حرفه ای را برای آنها تعریف کنیم. همچنین در آموزش مدیران هم باید نگاهمان به سمت حرفه ای تر شدن باشد.

معاون توسعه وزیر بهداشت اظهار کرد: باید در دوره های دیگر این جایزه به صورت منسجم تر شرکت کنیم و کارهای جدیدتری انجام شود و همچنین باید به سمتی برویم که ارزیابی های بهتری از ما صورت بگیرد به طوریکه آثار آن را به صورت واقعی هم ببینیم.

در پایان این مراسم دکتر صدرالسادات با اهداء لوحی از زحمات افراد تاثیرگذار در دریافت تقدیرنامه سه ستاره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است؛ تقدیرنامه سه ستاره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه دهم بهمن ماه سال جاری در چهارمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی به معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت اعطا شد.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/دریافت کننده: زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 741268

وب گردی

وب گردی