فعالیت های فرهنگی وزارت علوم مستند سازی می شود

معاون فرهنگی وزیرعلوم از مستند سازی فعالیت های فرهنگی دانشجویی این وزارتخانه خبر داد و گفت: کارگروهی برای این کار تشکیل شده است.

به گزارش ایسکانیوز، سید ضیاء هاشمی با اشاره به فعالیت هایی که در حوزه فرهنگی وزارت علوم صورت گرفته است، گفت: در این سال ها چند مسیر را تعقیب کرده‌ایم، یکی از این مسیرها، نظم بخشیدن به فعالیت های ملی دانشجویی بوده و این باعث شده این فعالیت ها در سطح خوبی برگزار شود.

وی ادامه داد: به طور مثال، جشنواره های دانشجویی حرکت، رویش، نشریات دانشجویی و برخی دیگر از جشنواره‌های ملی دانشجویی بدون وقفه و مرتب برگزار شده و وقفه ای که سال های گذشته در برگزاری این جشنواره ها وجود داشته رفع شده است.

معاون فرهنگی وزارت علوم افزود: بخشی از اولویت های حوزه فرهنگی ما ناظر به فعالیت های بین المللی بوده و ما در سه حوزه دانشجویان خارجی مقیم ایران، دانشجویان ایرانی مقیم خارج و دانشجویان دانشگاه های خارج از کشور، فعالیت های بین المللی خوبی داشته ایم.

وی ادامه داد: بنابراین سه حوزه دانشجویان غیرایرانی که عنوان کردم، یکی از محورهای توسعه ما است و در این باره با سایر دستگاه ها نیز تعامل و همکاری داریم.

معاون فرهنگی وزارت علوم ادامه داد: همچنین برای حفظ تجربیات فرهنگی و انتقال آن به دوره های آینده و استفاده از این تجربیات، کارگروهی تشکیل شده تا فعالیت های فرهنگی دانشجویی را مستند سازی کند و این کار درحال انجام است.

منبع: مهر

دریافت کننده و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 741306

وب گردی

وب گردی