ابلاغ بودجه 96 دانشگاه آزاد اسلامی به استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و سازمان مرکزی

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ بودجه مصوب هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به کلیه واحدها و مراکز آموزشی و سازمان سما و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برای اجرای آن از ابتدای سال 96 خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر فریدون رهنمای رودپشتی، معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی با این مطلب افزود: در سال جدید نیز دانشگاه آزاد اسلامی از معدود نهادهایی خواهد بود که از ابتدای سال براساس بودجه مصوب هیات امنای مرکزی ابلاغی، سال جدید را براساس بودجه آغاز می کنند.

وی تاکید کرد: واحدها می توانند از نخستین روز سال جدید بودجه سال 96 که به آنها از طریق دبیرخانه استان ابلاغ می گردد، را اجرا کنند. همچنین استان ها و واحدها موظفند خود را با احکام این ابلاغیه وفق دهند.

گفتنی است بودجه مصوب هیات امنای مرکزی که حاصل تجمیع بودجه های استانی، واحدها، مراکز آموزشی، سازمان سما و سازمان مرکزی است از حیث منابع و مصارف 9 هزار و 884 میلیارد تومان و از حیث درآمد و هزینه 6 هزار و 784 میلیارد و 500 میلیون تومان است که این 31 استان براساس ماده 5 مصوب هیات امنای استانی تنظیم شده است.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 741318

وب گردی

وب گردی