استمرار نظارت بر واحدهای دانشگاهی در سال 1396

رییس مرکز بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: با توجه به رویکرد قانون گرایی و نظارت در دوره مدیریتی فعلی و تاکیدات رییس دانشگاه آزاد اسلامی در این خصوص، بازرسی و نظارت بر واحدهای دانشگاهی با قدرت تمام و با جدیت در سال 1396 ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر صفریان رییس مرکز بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه جلسه هیات رییسه این دانشگاه گفت: براساس تاکید دکتر میرزاده قانونگرایی، انضباط مالی ، اداری و اخلاقی و پاکدستی و حفاظت از اموال دانشگاه که متعلق به همه مردم است، در راس برنامه های مرکز بازرسی و حسابرسی دانشگاه قرار دارد.

وی با بیان اینکه علاوه بر بازرسی های متعدد و دوره ای، دانشجویان، اساتید ، کارکنان و کلیه مخاطبان دانشگاه می توانند با مراجعه به سامانه بازرسی دانشگاه، شکایات و گزارش های خود را به این مرکز ثبت کنند، گفت: در مدت 3 سال گذشته بیش از 370 واحد و مرکز دانشگاه آزاداسلامی در سراسر کشور بازرسی و حسابرسی شده اند و با تخلفات در هر سطحی برخورد شده است که در بسیاری از موارد در جهت احقاق حقوق دانشجویان و رسیدن به عدالت پیگیری قضایی تا مرحله صدور و اجرای رای انجام شده است.

در ادامه گفت و گو ستاری رییس مرکز حراست دانشگاه با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی حراست هم چشم و گوش دانشگاه و هم چشم و گوش مردم است، گفت: کارشناسان و مسئولان حراست در سراسر واحدهای کشور این آمادگی را دارند که در سال 1396 همچون گذشته به وظایف قانونی خود در جهت ایجاد امنیت علمی و آموزشی همراه با آرامش عمل کنند.

وی با بیان اینکه حراست دانشگاه آزاد اسلامی در کنار دانشجویان، اساتید و کارکنان است، گفت: نباید به گونه ای عمل شود که احساس شود حراست در مقابل دانشجویان است. ستاری ابراز امیدواری کرد در سال آینده با ادامه روند نظارت مستمر کاهش تخلفات و قانونگرایی بیش از گذشته ادامه یابد.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 741366

وب گردی

وب گردی