شیائومی می 6 یک مدل سرامیکی دارد

تحلیلگری به نام کوین وانگ تأیید کرده است که گوشی هوشمند شیائومی می 6 دارای مدلی با بدنه سرامیکی خواهد  بود.

به گزارش ایسکانیوز، گوشی هوشمند شیائومی می 5 را می‌توان محبوب‌ترین محصول این کمپانی چینی دانست. موفقیت می 5 باعث شد کمپانی چینی محصولات دیگری مانند می 5 اس، می 5 اس پلاس و می 55 سی را عرضه کند.

در کنار طراحی ظاهری زیبا، شیائومی می 5 از سخت‌افزار قدرتمندی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند مدل دیگری نیز داشت که در آن از بدنه سرامیکی استفاده شده بود. این مدل با استقبال شدید کاربران رو‌به‌رو شد. همین امر باعث شد شیائومی در مدلی از پرچم‌دار جدیدش که می 6 نام دارد، بار دیگر از بدنه سرامیکی استفاده کند.

این موضوع توسط تحلیلگری به نام کوین وانگ تأیید شده است. وی در حساب کاربری ویبوی خود اعلام کرده که انتظار دارد مدلی از شیائومی می 66 با بدنه سرامیکی راهی بازار شود. وانگ در مورد آیفون بعدی اپل نیز اطلاعاتی فاش کرده و گفته است محصول آینده اپل نیز مدل ویژه‌ای خواهد داشت که در آن از بدنه سرامیکی استفاده شده است.

همانطور که می‌توان مشاهده کرد، میزان تقاضای استفاده از بدنه سرامیکی در صنعت تولید تلفن‌های هوشمند افزایش یافته است. البته این موضوع چندان هم غیرمنطقی نیست؛ زیرا این نوع بدنه باعث زیبایی بیشتر گوشی هوشمند می‌شود. کاربران نیز از تلفن‌های هوشمندی مانند شیائومی می 5 و شیائومی می میکس که مدلی با بدنه سرامیکی دارند، استقبال کرده‌اند.

پس از اینکه احتمال عرضه شیائومی می 6 با بدنه سرامیکی قوت گرفته است، تنها موضوعی که باقی می‌ماند عرضه این مدل ویژه به تعداد کافی است تا کمپانی چینی بتواند میزان تقاضای بازار را برآورده سازد.

شیائومی می 6 دارای مشخصات سخت‌افزاری جالبی است که می‌توان به تراشه اسنپدراگون 835 و نمایشگر ۵.۲ اینچی اشاره کرد. نمایشگر استفاده‌شده در می 6 از لبه‌های منحنی بهره نمی‌برد و دارای دو مدل مختلف با رزولوشن 1080p و 2K خواهد بود.

محصول جدید شیائومی در سه مدل با حافظه‌های مختلف عرضه می‌شود. مدل اول و دوم دارای ۴ گیگابایت حافظه رم هستند؛ اما حافظه ذخیره‌سازی این دو مدل به ترتیب ۳۲ و ۶۴ گیگابایت خواهد بود. مدل سوم که قدرتمندتر است، از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

200/202

منبع: زومیت

دریافت کننده: ناهید سمیعی/منتشرکننده: محمدجواد آخوندی

کد خبر: 741383

وب گردی

وب گردی