خبرنگار آمریکایی  به خاطر افشای پرونده مالیاتی  ترامپ تهدید شد

"دیوید کی جانستون" اعلام کرد بخاطر افشای پرونده مالیاتی دونالد ترامپ، از سوی طرفداران رئیس جمهور پیام‌های تهدیدآمیز دریافت کرده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تلگراف، "دیوید کی جانستون"، روزنامه نگار آمریکایی و برنده جایزه خبرنگاری پولیتزر که پرونده مالیاتی "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا را در اختیار "راشل مدو"، خبرنگار شبکه "ام اس ان بی سی" قرار داد، اعلام کرد پس از افشای این اطلاعات، او و خانواده‌اش از جانب افرادی ناشناس تهدید شده‌اند.

دیوید کی جانستون که در شبکه "ام اس ان بی سی" حاضر شد تا در خصوص تجارت دونالد ترامپ گفتگو کند، مدعی شد اطلاعات مالیاتی ترامپ از سوی یک شخص ناشناس برایش ایمیل شده است.

با این حال، وی پس از افشای این اطلاعات در حساب توییتر خود نوشت: "چند ساعت پس از پخش برنامه، من و خانواده ام تهدید شدیم. پس از تأیید این اطلاعات از سوی کاخ سفید، طرفداران دونالد ترامپ با ما تماس گرفتند و من و همسرم و حتی یکی از فرزندانم را تهدید کردند. بهتر است رو در رو با یکدیگر گفتگو کنیم، نه اینکه همدیگر را تهدید کنیم."

وی در ادامه نوشت: "من از این تهدیدها نمی ترسم. اما اینکه با خانواده من تماس گرفته اند نشان می دهد که ترامپ چگونه به بحث های مدنی واکنش نشان می دهد."

یک مقام کاخ سفید روز گذشته با غیرقانونی خواندن افشای پرونده مالیاتی دونالد ترامپ اعلام کرد: رئیس جمهور آمریکا در سال 2005 بیش از 150 میلیون دلار درآمد داشته و 38 میلیون دلار مالیات پرداخت کرده است. وی حتی دهها میلیون دلار دیگر هم به عنوان مالیات در بخشهای فروش و اشتغال پرداخت کرده است و این پرونده مالیاتی که غیرقانونی منتشر شده است هم آن را اثبات می کند."

این نخستین بار نیست که افرادی که از دونالد ترامپ انتقاد می کنند، از سوی طرفداران رئیس جمهور آمریکا پیام های تهدیدآمیز دریافت می کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

خبرنگار: شایان دنیادیده/ منتشرکننده: فاطمه سرلک

کد خبر: 741390

وب گردی

وب گردی