اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال مردان معرفی شدند

اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای رویدادهای سال 2017 معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در سال 2017 در چهار رویداد لیگ جهانی، قهرمانان قاره ها، قهرمانی آسیا و انتخابی جهان شرکت می‌کند.

اردوی انتخابی این تیم از 19 فروردین ماه با حضور 14 بازیکن برای تست آغاز می‌شود تمرینات آماده سازی نیز از 27 فروردین با شرکت 17 بازیکن به صورت رسمی شروع می‌شود.

اسامی کادر فنی تیم ملی والیبال ایران به قرار زیر است:

سرپرست: امیر خوش خبر
سرمربی: ایگور کولاکوویچ
مربی: پیمان اکبری
کمک مربی: دراگان کوبیلسکی
بدنساز: دانیل میسیچ
پزشک: سیامک افروزی
مدیر رسانه‌ای: حمید احمدی نیا
آنالیزور: نوید مشجری
ماساژور: علیرضا پیشیاره

لازم به ذکر است بر اساس سیاست‌های کلان فدراسیون و برنامه‌ریزی های انجام شده چند مربی ایرانی دیگر در اردوهای تیم ملی به عنوان مربیان حاضر در اردو، به کادر فنی در برگزاری تمرینات کمک خواهند کرد.

برنامه چهار رویداد پیش روی تیم ملی والیبال مردان به قرار زیر است:

1- لیگ جهانی والیبال: دور مقدماتی لیگ جهانی سال 2017 از 12 تا 29 خردادماه با حضور 12 تیم در سطح یک این رقابت ها برگزار می شود. مرحله نهایی لیگ جهانی نیز 13 تا 18 تیرماه در برزیل برگزار می شود.

2- قهرمانی مردان آسیا: نوزدهیمن دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2017، از دوم تا دهم مردادماه در شهر سورابایا کشور اندونزی پیگیری می شود.

3- انتخابی مردان جهان: مرحله نهایی مسابقات انتخابی مردان جهان در قاره آسیا در دو کشور ایران و استرالیا پیگیری می شود که رقابت های تهران از 19 تا 23 مردادماه سال 96 برگزار می شود.

4- قهرمانان قاره ها: مسابقات والیبال قهرمانان مردان قاره ها از 21 تا 26 شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار می شود.

دریافت کننده: محمد حمید جعفری - انتشار دهنده:

604

کد خبر: 741399

وب گردی

وب گردی