صادقی : شهدا با جانفشانی خود کشور و انقلاب را بیمه کرده اند

سرپرست واحد بین المللی جلفا در دیدار از خانواده شهیدان رهنما و حسن زاده در هادیشهر، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا گفت: شهدا با جانفشانی خود کشور و انقلاب را بیمه کرده اند.

به گزارش ایسکانیوز، در راستای تجلیل از مقام شامخ خانواده معزز شهدا و ایثارگران، سرپرست واحد بین المللی جلفا به همراه هیئت رئیسه وهمچنین فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان و جمعی از دانشجویان بسیجی این دانشگاه با خانواده های شهیدان صابررهنما و شهید فتح اله حسن زاده دیدار و از صبر و شکیبای و ایثار این عزیزان تجلیل کرد.

دکتر محمد حسین صادقی سرپرست واحد بین المللی جلفا در این بازدید، تجلیل از خانواده های شهید را از وظایف غیر قابل انکار مسئولین دانسته و و آن را انرژی بخش و نوعی درس آموزی از خانواده های معظم شهدا قلمداد کرده افزود: امروز ما امنیت و اقتداروپیشرفت کشور را مدیون خون شهدا هستیم و باید قدردان جانفشانی ها و ایثار این عزیزان باشیم.

وی بر شناخت اهداف شهدا و اینکه چرا شهدا جان خود را در راه دین و وطن فدا کردند تاکید کرده و گفت: شهدا با جانفشانی خود کشورو انقلاب را بیمه کردند.

در ادامه این بازدید که مقارن اذان ظهر امروز برگزارشد حاضرین در منزل مادری شهید حسن زاده نماز ظهر و عصر را به جماعت اقامه نمودند.

همچنین در این بازدیدفرمانده بسیج دانشجویی شهرستان از حمایت های سرپرست واحد بین المللی جلفا در برگزاری اردوی معنوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه تجلیل کرد.

این دیدارها با حضور دکتر محمد صدقیان معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی سید جمال آل رسول مسئول دفتر فرهنگ اسلامی، داور ابوذری سرپرست حراست، سجاد عالی مسئول امور اداری و حسن نقی زاده مسئول امور ایثارگران و روابط عمومی واحد به همراه دکترمحمد حسین صادقی سرپرست واحد بین المللی جلفا و علی زینالی فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان و پدر شهید نقی پور و تعدادی از دانشجویان بسیجی برگزار شد.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 741440

وب گردی

وب گردی