نکو : همکاری مجلس با دولت برای تحقق کامل "اقتصاد مقاومتی" ضرورت دارد

نماینده سابق مجلس گفت: برای تحقق کامل اقتصاد مقاومتی لازم است مجلس نیز همکاری‌های لازم را با دولت انجام دهد و قوانین دست و پاگیر تصویب نکند.

به گزارش ایسکانیوز، ابراهیم نکو نماینده سابق مجلس در رابطه با میزان تحقق شعار سال یعنی "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اظهار داشت: کسانی که معتقدند با اجرای اقتصاد مقاومتی می‌توان در یک روز معجزه کرد، قطعا از قافله عقبند.

نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه با نگاه سطحی و پیش پا افتاده نمی‌توان برنامه‌های کلان اقتصادی را پیش برد، ادامه داد: تحقق سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت است و در کوتاه مدت حاصل نمی‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دولت توانسته است در این راستا فعالیت خوبی داشته باشد، گفت: قطعا دولتمردان هم به این مسئله اقرار خواهند کرد که هنوز نتوانسته‌اند به انتظاراتی که مردم و مقام معظم رهبری از اقتصاد مقاومتی دارند، دست یابند چرا که مردم در معیشت‍شان تغییری را احساس نمی‌کنند.

نکو با بیان اینکه برای تحقق کامل اقتصاد مقاومتی لازم است مجلس نیز همکاری‌های لازم را با دولت انجام دهد و قوانین دست و پاگیر تصویب نکند در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان ، خاطر نشان کرد: طرح‌ها و لوایحی باید در مجلس بررسی و تصویب شوند که منطقی و حساب شده‌ و پاسخگوی انتظارات جامعه باشند.

دریافت کننده: فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 741470

وب گردی

وب گردی