سرکنسول ایران در کراچی: گسترش روابط با پاکستان، از اولویت های ایران است

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شهر کراچی مرکز ایالت سند و به عنوان بزرگ ترین شهر و پایتخت اقتصاد پاکستان تاکید کرد تلاش برای ارتقای روابط با پاکستان به ویژه در حوزه های اقتصادی و تجاری، از اولویت های ایران است.

به گزارش ایسکانیوز، احمد محمدی روز پنجشنبه در ملاقات 'محمد زبیر' حکمران جدید ایالت سند، ضمن تبریک انتصاب وی به این سمت، گفت: دو کشور ایران و پاکستان اگر چه دارای اشتراکات بسیار زیادی هستند و روابط سیاسی بسیار خوبی بین دو کشور برقرار است، لیکن سطح روابط تجاری و اقتصادی فیمابین در شرایطی کنونی قانع کننده نیست.

وی ضمن اشاره به دو مرحله سفر دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان در مدت کمتر از یک سال، گفت: این سفرها حکایت از آن دارد که عالی ترین مقامات ایران اهمیتی فوق العاده به روابط و گسترش مناسبات با همسایگان قائل هستند.
محمدی گفت: تلاش مضاعف در راستای ارتقای روابط ایران و پاکستان به ویژه در حوزه های تجاری و اقتصادی و نیز رفع موانع پیش رو در این مسیر، از اولویت های جمهوری اسلامی ایران است.
محمدزبیر استاندار ایالت سند نیز از گسترش روابط با ایران استقبال و تاکید کرد که در این راه تمام تلاش خود را بکار خواهد بست.

دریافت کننده: فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 741473

وب گردی

وب گردی