همکاری همدلانه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برای رسیدن به ارتقای کیفی / تصویب شیوه نامه آموزش دوره دکترای تخصصی /تبریک هیات رئیسه به مناسبت سال نو

آخرین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۹۵ به ریاست دکتر میرزاده و با حضور اعضا در محل سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر میرزاده در ابتدای این جلسه با اشاره به فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۹۵ ، گفت: متاسفانه سال جدید را در حالی آغاز می کنیم که دستمان از دامان پرمهر ایشان کوتاه شده است. امیدوارم این صدقه جاریه آیت الله هاشمی رفسنجانی یعنی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جدید نیز بتواند با تمام توان به خدمات خود به ایران اسلامی ادامه دهد.

دکتر میرزاده با بیان اینکه برنامه ما این است که همچون گذشته همکاری همراهی و همگامی با ارکان دانشگاه آزاد اسلامی را ادامه دهیم، گفت: این رویه در دانشگاه آزاد اسلامی ادامه خواهد داشت و با تمام اعضای هیئت موسس و هیات امنای دانشگاه که در راس آن دکتر ولایتی قرار دارند همکاری همدلانه صورت خواهد گرفت تا اهداف و ارتقای کیفی این دانشگاه محقق شود و امیدواریم بتوانیم خواسته های رهبر معظم انقلاب را برای توسعه علمی، پژوهشی، فناوری و کارآفرینی در ظرف دانشگاه آزاد اسلامی محقق کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم همه ارکان دانشگاه همچنان بتوانند در چارچوب مقررات، مصوبات و اسناد بالادستی نظام در راستای تعالی کشور و دانشگاه با استحکام، جدیت و دلسوزی فعالیت های خود را با تمام توان ادامه دهند.

دکتر میرزاده با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر دانشگاه آزاد اسلامی در سال های اخیر در راستای کیفیت افزایی در دانشگاه گفت: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی در بسیاری از عرصه ها به خصوص توسعه کیفی موفقیت‌های چشمگیری به دست آورده است و امروز نباید هیچ رخنه و ضعفی در مسائل مربوط به دانشگاه پیش آید و ما باید برای رضای خداوند و اعتلای ایران کار کنیم.

تقدیر رییس دانشگاه آزاد اسلامی از دکتر طه هاشمی

دکتر میرزاده در ادامه با اشاره به خدمات دکتر طه هاشمی در حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت عملکرد ایشان و مجموعه حوزه دانشجویی و فرهنگی دانشگاه به ویژه در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار چشمگیر و موفق بوده و عملکرد ایشان در حوزه فرهنگی ماندگار است و خدمات ایشان هرگز از خاطره‌ها پاک نخواهد شد.

وی با بیان اینکه دکتر طه هاشمی یک شخصیت علمی، اجرایی و مدیر توانا است و برای ایشان در تمامی عرصه‌ها آرزوی موفقیت کرد.

وی با آرزوی موفقیت برای دکتر طه هاشمی، خاطرنشان کرد ایشان با توجه به اینکه پزشک هستند به عنوان مشاور پزشکی با دانشگاه همکاری خواهند کرد.

دکتر میرزاده در پایان برای دکتر صامت به عنوان سرپرست حوزه دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آرزوی موفقیت کرد و گفت: دکتر صامت از کارشناسان و مدیران خوب دانشگاه آزاد اسلامی است که با اجرای طرح منادا خدمات زیادی به دانشجویان این دانشگاه انجام داده است.

دکتر طه هاشمی در ادامه با ارائه گزارش مختصری از خدمات حوزه دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در زمان مدیریت خود، گفت: در این حوزه اقدامات زیادی صورت گرفته است و ما در دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال یک تغییر نگاه و تغییر در محتوا و روش ها بودیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی راه خود را پیدا کرده و هر کسی که در این حوزه مستقر شود می‌تواند به خوبی این راه را ادامه دهد، گفت: امروز بازگشت به گذشته و محدود کردن فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مورد قبول مجموعه دانشگاه نیست.

دکتر طه هاشمی ضمن تشکر از حمایت های دکتر میرزاده از خود، با بیان اینکه در کشور ما بازار دروغ، افترا ،دورویی و تملق گرم است، گفت: از آنها که نهاد شان پاک است می خواهم که گول این دروغگویی ها را نخورند ما تا آخرین لحظه در دانشگاه آزاد اسلامی با تمام توان به کار خود ادامه دادیم و امیدوارم مجموعه‌ی دانشگاه در آینده موفق شود.

وی در پایان با تشکر از دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای دکتر صامت در ادامه این مسیر آرزوی موفقیت کرد.

تصویب شیوه نامه آموزش دوره دکترای تخصصی

در این جلسه شیوه نامه آموزش دوره دکترای تخصصی(پژوهش محور و آموزش، پژوهشی) مطرح شد و با کلیات آن موافقت شد. همچنین موضوع تشویق و تقدیر از استادان، مدیران و همکارانی که به ترویج امر نماز در دانشگاه آزاد اسلامی اهتمام داشته و باعث ترویج فرهنگ نماز و کسب رتبه برتر توسط دانشگاه آزاد اسلامی در جشنواره ملی نماز شده اند به تصویب رسید.

در خصوص معادل سازی دروس دوره های مختلف تحصیلی با بیش از 10 سال از فراغت، انصراف و یا توقف مقرر شد هر مورد در کمیسیون موارد خاص مطرح و تصمیمات مناسب اخذ شود.

در این جلسه با کلیات دستورالعمل پرداخت فوق العاده خاص جذب اعضای هیات علمی تمام وقت و نیمه وقت موافقت شد و مقرر شد جزییات آن در جلسه های بعد و پس از ارائه گزارش کمیسیون منتخب مورد بررسی قرار گیرد.

در پایان هیات رئیسه دانشگاه پیشاپیش سال نو را به مقام معظم رهبری، رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه و اعضای هیات موسس و هیات امنا و همه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفته و برای آنان آرزوی سلامتی و موفقیت در سال نو را از خداوند بزرگ خواستار شد.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 741478

وب گردی

وب گردی