برگزاری دوره تجاری‌سازی ایده‌های فناورانه و آشنایی با راه‌اندازی شرکت‌های فناور

دوره تجاری‌سازی ایده‌های فناورانه و آشنایی با راه‌اندازی شرکت‌های فناور از سوی پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، دوره تجاری‌سازی ایده‌های فناورانه و آشنایی با ایجاد شرکت‌های فناور متشکل از چهار بخش شامل تجاری‌سازی، مالکیت فکری، تهیه طرح توجیهی و مباحث مالی در بازه زمانی 2 اسفند 95 تا 30 فروردین 96 و در 20 ساعت از سوی پارک علم و فناوری با همکاری واحد الکترونیکی و شرکت زنجیره خدمات تجاری‌سازی پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با به‌کارگیری مدرسان مجرب با تجربه کاربردی، در حال برگزاری است.

بیش از 300 نفر از مدیران پژوهشی و مراکز رشد در سراسر کشور در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند.

پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به منظور توانمندسازی هر چه بیشتر مجموعه مدیران و معاونان پژوهشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان، دانشگاه کارآفرین و مباحث مرتبط اقدام به برگزاری این دوره کرده است.

برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی از اهداف این پارک در گسترش و شناسایی اولویت‌های دانش‌محور با توجه به فرمایشات دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای رسیدن به الگوهای موفق در سطح دانشگاه‌های معتبر جهان است.

برگزاری دیگر دوره‌ها همچون کسب و کار کوچک (MINI MBA) در برنامه‌های آموزشی بعدی این پارک است و قابل توجه است که پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی برای پیشبرد دیگر اهداف خود برگزاری کارگاه‌ها و دیگر دوره‌های مختلف آموزشی و رویدادهای کارآفرینی را از اهداف راهبردی خود تعیین کرده است.

خبرنگار و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 741497

وب گردی

وب گردی