ابراهیم: ایران انتخاب بهتری از قطر و امارات بود

هماهنگ‌کننده فدراسیون فوتبال عراق در پاسخ به انتقادهایی که از انتخاب ایران به عنوان میزبان بازی‌های عراق صورت گرفته، گفت: ایران انتخاب بهتری از قطر و امارات بود.

به گزارش ایسکانیوز؛ پس از مشکلاتی که در صدور ویزای کاروان تیم ملی فوتبال عراق جهت سفر به ایران و برپایی اردوی آماده‌سازی پیش از مصاف به استرالیا در مرحله برگشت انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه بوجود آمد؛ شبکه‌های اجتمایی انتقادهایی به فدراسیون فوتبال این کشور انجام دادند.

در این میان محمد ابراهیم، هماهنگ‌کننده فدراسیون فوتبال عراق در پاسخ به انتقادهای اخیر در مصاحبه با روزنامه المدی گفت: وقتی تصمیم به انتخاب محل میزبانی بازی‌های تیم ملی فوتبال عراق گرفتیم از جانب کشورهای قطر و امارات به صورت کامل تجهیز می‌شدیم اما ایران بهترین انتخاب ما بود. دلیل آن هم سفر توده‌ای عظیم از هواداران و روزنامه‌نگاران به تهران جهت تشویق تیم ملی عراق و پوشش رسانه‌های بازی‌های تیم ملی بود.

وی در ادامه اظهار داشت: فدراسیون فوتبال ایران تمامی اطمینان‌های لازم از قبیل زمین تمرین، بازی و مسئله ویزای تیم ملی فوتبال عراق را داد و بهترین امکانات برای ما فراهم شد.

تیم ملی فوتبال عراق برای برپایی اردوی آماده‌سازی جهت بازی هفته اول دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه در گروه B آسیا برابر استرالیا راهی تهران شده است. این دیدار سوم فروردین 1396 در ورزشگاه قوامین تهران برگزار می‌شود. تیم ملی فوتبال عراق شنبه آینده نیز پشت‌ درهای بسته ورزشگاه آزادی تهران دیدار تدارکاتی با ایران برگزار می‌کند.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:نقاشی

402

کد خبر: 741501

وب گردی

وب گردی