مرتضی احسانی: نظم و انضباط مالی و اداری در دانشگاه آزاد اسلامی مانند گذشته افزایش می‌یابد/ برای سال آینده افزایش تسهیلات به دانشمندان و نخبگان در دستور کار است

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی توجه به معیشت و رفاه کارکنان و اعضای هیات علمی این دانشگاه را اولویت برنامه‌های‌های معاونت اداری مالی برای سال آینده اعلام و بر تامین تسهیلات و رفاه بیشتر برای جذب نخبگان و دانشمندان در سراسر کشور تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر مرتضی احسانی به مهمترین اقدامات و دستاوردهای حوزه اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: «امسال ما توانستیم حق مهارت را برای کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی که دارای مدرک دیپلم بودند، برقرار کنیم. بیش از 2هزار میلیارد تومان تسهیلات و وام در اختیار اعضای هیات علمی و کارکنان این دانشگاه قرار گرفته است.»

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: «همچنین در این سال افزایش 15درصدی حقوق و مزایا برای کارکنان را به نتیجه رساندیم کما اینکه افزایش 20درصدی حقوق و مزایا را برای اعضای هیات علمی در سال 95 برقرار کرده‌ایم.»

او افزود: «در حوزه کمیسیون معاملات چابک‌سازی سیستم را داشتیم و سرعت پاسخگویی به واحدها افزایش داشت که رضایت‌مندی آن‌ها را به دنبال داشته است.»

احسانی به حوزه صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: «امسال همچنین توانستیم سامانه جامع الکترونیکی صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را رونمایی کنیم که همه دانشجویان می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند و میزان تسهیلات را مشاهده و درخواست‌های خود را ثبت کنند و مطمئنا به سرعت به درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.»

او ادامه داد: «بیمه عمر اعضای هیات علمی و کارکنان از 25 به 40میلیون تومان افزایش یافت. همچنین در گذشته کارکنان و اعضای هیات علمی که وام مسکن دریافت می‌کردند، حق مسکن آن‌ها تقریبا نصف می‌شد که با تلاش‌هایی که انجام شد، این مورد هم به خوبی به سرانجام رسید و حتی سند منازل آن‌ها هم دیگر در رهن دانشگاه هم قرار نمی‌گیرد.»

معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «حق بدی آب و هوای کارکنان و اعضای هیات علمی نیز یکسان‌سازی شد و امسال برای اولین بار در حوزه امور مالی، کنترل آنلاین درآمدها و اتصال سیستم حسابداری به شهریه را در دانشگاه آزاد اسلامی برقرار کردیم. رونمایی از سامانه جامع نقل و انتقال کارکنان و همسان‌سازی و یکسان‌سازی نرم‌افزار جامع حق‌التدریس نیز از دیگر اقدامات مهم معاونت اداری مالی در سال 95 بوده است.»

احسانی به برنامه‌های سال بعد این معاونت هم اشاره کرد و افزود: «برای سال آینده قطعا نظم و انضباط مالی و اداری مانند گذشته ادامه خواهد داشت. توجه به معیشت و رفاه کارکنان و اعضای هیات علمی در اولویت برنامه‌های ما برای سال آینده است. همچنین استفاده از سازمان‌ها و دستگاه‌ها ارائه دهنده خدمات برای تامین کالاهای ضروری کارکنان و هیات علمی در دستور کار است. ما با شرکت‌ها و سازمان‌هایی که خدماتی ارائه می‌کنند، قراردادهایی را منعقد می‌کنیم تا بدون بهره و به صورت قرض‌الحسنه به کارکنان و اعضای هیات علمی خدمات ارائه کنند.»

او در ادامه گفت: «افزایش و بهبود تعهدات صندوق بیمه تکمیلی دانشگاه و ارتباط با بیمارستان‌های مطرح و درجه یک کشور مدنظر ما است. در حال حاضر تقریبا همه واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی داراری صندوق رفاه دانشجویان هستند و اگر واحدی صندوق ندارد، مطمئنا براساس قانون است.»

احسانی بر تامین تسهیلات بهتر و بیشتر برای نخبگان و استعدادهای برتر تاکید کرد و گفت: «جذب نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با آغاز دوره مدیریتی جدید، روند روبه‌رشد و سرعت مناسبی پیدا کرده است. افزایش مزایای هیات‌علمی در این سال‌ها و ادامه آن در سال‌های آینده قطعا دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان یکی از اولین اولویت‌های انتخابی نخبگان قرار می‌دهد.»

او در پایان با آرزوی سالی خرم و خوب برای همه گفت: «افتخار معاونت اداری مالی خدمت‌رسانی به نخبگان جامعه است که ان‌شاء‌الله در سال آینده با قوت بیشتری از سوی بنده و همکاران برای دانشجویان، دانشمندان و نخبگان کشور صورت می‌گیرد.»

منبع: آنا

دریافت کننده و منتشر کننده: محمدجواد آخوندی

200

کد خبر: 741519

وب گردی

وب گردی