آخرین نشست شورای معاونتن وزارت فرهنگ برگزار شد

آخرین نشست شورای معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ٩٥ عصر روز چهارشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دفتر سیدرضا صالحی امیری برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این نشست ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات معاونان این وزارتخانه به جمع بندی اقدامات صورت گرفته معاونت ها و سازمان های تابعه در حوزه های مختلف در سال ٩٥ پرداخت.

صالحی امیری در ادامه گفت: با توجه به اینکه سال جدید با میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) آغاز می شود، توجه به گفتمان فاطمی در این سال بیش از پیش ضروری است.

وی همچنین بر ادامه مسیر و اندیشه حضرت امام خمینی (ره) و توجه به منویات مقام معظم رهبری و مراجع در انجام امور تاکید کرد.

در این نشست معاونان و روسای سازمان های تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ارائه گزارشی از عملکرد و مجموعه اقدامات خود در سال ٩٥ پرداختند.

در بخشی از این نشست، ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات حجت الله ایوبی رییس پیشین سازمان سینمایی، سمعی و بصری حکم جدید به عنوان مشاور ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به وی اعطا شد.

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح تقدیر، از خدمات و تلاش های معاونان و روسای سازمان های تابعه برای پیشبرد اهداف این وزارتخانه و اعتلای فرهنگ و هنر کشورمان تقدیر کرد.

در پایان این نشست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاونین و دیگر اعضای این شورا عکس یادگاری گرفتند.

دریافت کننده : رضایی منتشرکننده:نقاشی

٥٠١

کد خبر: 741535

وب گردی

وب گردی