تجدید میثاق کارکنان ستاد نیروی زمینی با شهدا

فرمانده نیروی زمینی گفت: کارکنان ستاد نیروی زمینی ارتش در مراسمی با حضور فرمانده نیروی زمینی با شهدا تجدید میثاق کردند

به گزارش ایسکانیوز، امیپر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی در مراسم زیارت عاشورا که در جوار شهدای گمنام تدفین شده در میدان صبحگاه ستاد نیروی زمینی برگزار شد ضمن تبریک سال جدید به کارکنان نیروی زمینی گفت: در این روزهای پایانی سال در حق همدیگر دعا کنیم و اگر حقی بر گردن همدیگر داریم آن را حلال کنیم و برای سال جدید برنامه ریزی کنیم که بتوانیم در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشیم.

فرمانده نیروی زمینی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) احیاگر نهضت ناب محمدی بود، گفت: در صحیفه نور امام خمینی(ره) که آکنده از جملات الهی، نورانی و راهگشا در امور زندگی است ایشان می فرمایند عالم محضر خدا است، در محضر خدا معصیت نکنید. این عبارت کوتاه ریشه در آیات الهی و احادیث ائمه معصومین(ع) دارد.
وی بیان داشت: امروز ما در محضر شهدای گمنام تدفین شده در ستاد نیروی زمینی بار دیگر با شهدا و آرمان های امام عزیز میثاق می بندیم و از خدا می خواهیم به ما توفیق دهد که پا در رکاب فرماندهی معظم کل قوا(حفظه الله) باشیم و امام خود را تنها نگذاریم.
امیر سرتیپ حیدری گفت: فرا رسیدن سال نو را به شما کارکنان عزیز نیروی زمینی قهرمان و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند منان سلامتی و توفیق روز افزون همه شما را خواستارم.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 741550

وب گردی

وب گردی