افزایش خدمات  شرکت حمل و نقل ریلی رجا در روزهای پایانی سال

شرکت حمل و نقل ریلی رجا به منظور خدمات رسانی بیشتر به مسافران در روزهای پایانی سال در سفر به شیراز و بالعکس ، قطار فوق العاده راه اندازی کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ روابط عمومی رجا با اعلام این خبر افزود: قطار فوق العاده تهران-شیراز با سازمان چهار تخته درجه یک پارسی و پلور در تاریخ های ۲۷ و ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۵ از تهران حرکت کرده و در تاریخ های ۲۸ و ۳۰ اسفند به تهران مراجعت خواهد کرد.

بلیت این قطار همچنین سایر ظرفیت‌های باقی مانده در مسیرها و تاریخ های مختلف از طریق سامانه‌های فروش این شرکت (سایت www.raja.ir، نمایندگی‌های مجاز فروش، اپلیکیشن فروش برای سیستم های اندروید، سامانه ی ۱۵۳۹) در دسترس بوده و هموطنان گرامی می توانند بلیت مورد نظر خود را خریداری کنند.
سفرهای نوروزی با قطارهای رجا از ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ آغاز شده و در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ خاتمه می‌یابد، ضمن این که شرکت رجا برای سفرهای نوروز سال جاری، در برخی از تاریخ‌ها و قطارها در مسیرهای مختلف تخفیفاتی را نیز اعمال کرده است.
هموطنان برای آگاهی از موجودی بلیت، برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت، تخفیفات و تسهیلات و … علاوه بر تماس با سامانه‌ی ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن‌های ۱۵۳۹ (تهران) و ۸۸۳۴۷۰۷۳ -۰۲۱ (شهرستان‌ها)، می‌توانند به سایت رجا نیز مراجعه کنند.

دریافت کننده: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده:نقاشی

402

کد خبر: 741605

وب گردی

وب گردی