"محله گل و بلبل" با حضور اکبر عبدی و محمدرضا داوودنژاد روی آنتن شبکه دو می رود

"محله گل و بلبل۲" ویژه نوروز از فردا با حضوراکبرعبدی، ارژنگ امیر فضلی و محمدرضا داوود نژادپخش می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی این مجموعه، اولین قسمت از ویژهبرنامه نوروزی مجموعه تلویزیونی "محله گل و بلبل ۲" ازفردا (شنبه ۲۸ اسفند) روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

پخش این مجموعه تلویزیونی ۱۵ قسمتی تا 13 فروردینماه ادامه پیدا می کند و در طول این قسمت ها ۳شخصیت جدید وارد محله خواهند شد.

شخصیت های "آراز" در نقش عموی عمو پورنگ با بازیاکبر عبدی، "نون خیلی خور" با بازی ارژنگ امیرفضلی واستاد جرزنی که استاد برفک است با بازی محمدرضاداوودنژاد به ویژه برنامه نوروزی محله گل و بلبل۲ اضافهمی شود و سیاوش مفیدی نیز در نقش های متفاوتی درمحله حضور خواهد داشت.

همچنین در این برنامه، قصه به شکل دنباله دار در ۱۵قسمت روایت خواهد شد و نقش جلوه های ویژه بصری بهمیزان قابل توجهی افزایش یافته تا برای مخاطب نوجوانجذابتر باشد.

گفتنی است در ویژه برنامه نوروزی محله گل و بلبل ۲ براینخستین بار از دکور جدید بخش عموپورنگ و حضورکودکان رونمایی می شود.

مجموعه تلویزیونی «محله گل و بلبل 2» به تهیه کنندگیمسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویش علی پور ساخته شده است، این مجموعه با اجرای داریوشفرضیایی و نویسندگی محمد درویش علی پور هر شبساعت 19 از شبکه دو پخش می شود.

داریوش فرضیایی،‌‌ بهنوش بختیاری،‌ نادر سلیمانی، ساراخوئینی ها، امیر نوری، ملیکا شریفی نیا، نعیمه نظامدوست، امیرمحمد متقیان،‌ ابراهیم شفیعی، فرهادبشارتی، ‌امیر سهیلی، جواد انصافی، آرش میراحمدی،مجید صیادی و (بازیگران خردسال) عرفان برزین، صدرامحرمی، آرشیدا سادات سید پور، ارمیا خندان و ... بازیگران سریال «محله گل و بلبل 2» هستند.

همچنین فروزان بهرام پور، محمد اعلمی و عارفه عباسیعروسک گردان های این مجموعه هستند و شوکت حجت،سامان مظلومی و نازنین حقیری نیز به ترتیب صداپیشگیعروسک های یاور، داور و باور را به عهده دارند.

تصویر برداری قسمت های نوروزی «محله گل و بلبل 2» در لوکیش های این سریال همچنان ادامه دارد.

دریافت کننده: رضایی منتشرکننده:نقاشی

٥٠١

کد خبر: 741623

وب گردی

وب گردی