وطنی: ساماندهی اطلاع رسانی خدمات دولت برای تامین مصالح کشور دردستورکار است

دبیر عالی گزینش شورای مرکزی حامیان مردمی دولت (حمد) کشور گفت: ساماندهی حامیان مردمی دولت تدبیر و امید در چهار گوشه ایران اسلامی با رویکرد اطلاع رسانی باید در دستور کاری قرار گیرد تا گام هایی در جهت تامین منافع ملی و مصالح کشور برداریم.

به گزارش ایسکانیوز، اسداله وطنی شامگاه پنجشنبه در نشست با حامیان دولت تدبیر و امید فعال در استان البرز که در کرج برگزار شد، افزود: انقلاب اسلامی ملت شریف ایران که هم اکنون بیش از سی و هشت سال از پیروزی آن می‌گذرد، انقلابی مردمی برای استقرار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود که در راس آن، زعیم و مرشدی آگاه و روشن ضمیر، استعمارستیز، نواندیش و استبداد گریز همچون امام خمینی(ره) قرار داشت.

وی اظهار کرد:امام خمینی (ره) با تکیه بر شور آفرینی همگام با شعور، نوید بخش فردایی بهتر در پرتو عدالت گستری و تبعیض زدایی، حاکمیت قانون و امنیت اجتماعی، حفظ کرامت و حرمت انسان‌ها، مشارکت ملی و رقابت، امید و خودباوری برای مردم ایران بوده وازاین رو انقلاب اسلامی را از جنس نور می‌دانیم.
وی یاد آور شد:نظام جمهوری اسلامی میراثی گرانبها و ثمره خون شهیدان گلگون کفن و مرهون مجاهدت و جانفشانی یکایک ملت شریف ایران خصوصاً هزاران قهرمان جانباز و آزاده و ایثارگری است که اکنون جای جای میهن اسلامی‌مان را مزیّن به حضور خود کرده‌اند، بر این اساس حفظ آرمان‌ها، اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه هر انسان آزاده‌ای است که دل در گرو امام(ره)، اندیشه‌های ایشان و انقلاب اسلامی دارد.
وی با اشاره به مکتب و دیدگاه های امام راحل (ره) خاطرنشان کرد: در بررسی آثار مکتوب، سخنان و پیام‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در می یابیم که درنگاه ایشان حکومت و تشکیل حکومت وسیله‌ای برای تحقق عدالت در جامعه و جلوگیری ازانحراف و پرورش نفوس آدمیان وتهذیب آنها است.
وطنی تصریح کرد: عدالت در این معنا با اخلاق ومعنویت پیوند تام و تمام دارد و از آنجایی که عدالت و قسط در درون خود بیان کننده نوعی تعادل و میزان در درون فرد و جامعه نیز تلقی می‌شود طرح آن به عنوان فضیلت اعتدالی است و امام خمینی(ره) نیز به کرات این موضوع را مورد توجه قرارداده وعدالت را حد وسط میان افراط و تفریط دانسته است.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین نشانه‌های فکری و اصول رفتاری حضرت امام (ره) که ایشان را به الگوی بی‌بدیل مدیریت اسلامی تبدیل می‌کند، تاکید ایشان بر ضرورت کارآمدی نظام اسلامی است که بیش از هر چیز نیازمند اتخاذ نوع عملکرد مدبرانه‌ از سوی مسئولان امر است که مبتنی بر شرایط روز جامعه و جهان و در چارچوب عقلانیت و خرد جمعی باشد.
وی گفت: امروز تاسی به خط و راه امام(ره) در اندیشه‌ها و آرمان‌های مقام معظم رهبری و در گرو اهتمام عملی به الگوهای رفتاری ایشان بویژه درعرصه اداره جامعه بسیارشفاف وقابل وضوح دیده می‌شود.
این مسئول افزود: شورای حامیان دولت از سال 92 همراه با آغاز بکار دولت تدبیر و امید با تاسی از اندیشه‌های امام راحل و به عنوان سربازان مقام معظم رهبری به عنوان بازوی مشورتی دولت یازدهم، با حرکت در چهارچوب حفظ منافع ملی و مصالح عالیه کشور، خط مشی اعتدال گرایی با کمک اصلاح‌طلبان واصولگرایان معتدل و تحکیم اتحاد و انسجام بین نیروهای وفادار به نظام فعالیت خود را آغاز کرد.
وطنی بیان کرد: حامیان مردمی دولت تدبیر و امید در راستای نیل به امید، آرامش و رونق اقتصادی و اقدام عملی مبتنی بر حمایت از اقتصاد مقاومتی دست همکاری به سوی احزاب، گروه‌ها، تشکل‌ها و مجموعه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و همه اقشار مختلف بخصوص جوانان فرهیخته این دیار که به فردای بهتر برای ایران اسلامی می‌اندیشند دراز کرده است.
وی گفت: اعضای حمد باید با رصد هوشمندانه اتفاقات کشور و منطقه، ضمن حمایت از مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی، برای پیشرفت وسازندگی ایران اسلامی گاهی با نقدهای منصفانه و مشفقانه خود برای اصلاح وضع موجود در حوزه‌های کار‌شناسی شده خواهان روند توسعه پرشتاب همراه با اصلاح کاستی‌ها ونارسایی‌ها را دنبال می کنند.
وی به نزدیک بودن انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره ریاست جمهوری در کشور اشاره کرد و یاد آور شد: درعرصه انتخابات مجلس تلاش کردیم تا نمایندگانی شجاع، توانمند، کاردان، آزاده، پاکدست، صادق و منصف بر کرسی‌های مجلس تکیه زنند تا مجلس شورای اسلامی بتواند شتاب دهنده توسعه و آبادانی، ارتقاء دهنده منزلت جهانی و اقتدارملی و منادی وحدت اسلامی و وفاق ملی باشد.
وی گفت: در این دوره از انتخابات نیز باید با وحدت ، همدلی و همفکری در راه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی نسبت به حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات و خدمات دولت تدبیر و امید در دوره دهم بپردازیم که این دولت چه خدمات و دستاوردهایی در دو بخش داخلی و خارجی برای ملت فهیم ایران به همراه داشته است بپردازیم.
در این نشست به سئولات مطرح شده در حوزه سیاست های داخلی و خارجی نیز پاسخ داده شد.

دریافت کننده: فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 741626

وب گردی

وب گردی