سلطانی فر: امیدوارم تعداد مدال‌های بانوان در المپیک 2020 افزایش پیدا کند

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد تعداد مدال‌های بانوان در المپیک 2020 افزایش یابد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که به استان خوزستان سفر کرده است، در حاشیه بازدید از پروژه های ورزشی این استان گفت: نگاه ما این است که در عرصه های مدیریتی ورزش حضور بانوان را گسترش دهیم و هم این که علاوه بر رشته هایی که بانوان در حال حاضر با پوشش اسلامی در مسابقات بین المللی حضور پیدا می کنند، بتوانیم شرایط حضور بانوان با پوشش اسلامی را در رشته های دیگر ورزشی نیز مهیا کنیم.

سلطانی فر با اشاره به رایزنی هایی که برای حضور بانوان بسکتبالیست با پوشش اسلامی در مسابقات بین المللی صورت گرفت، تصریح کرد: با رایزنی و هماهنگی با فدراسیون های جهانی، امکان حضور بانوان سایر رشته های ورزشی نیز با پوشش اسلامی وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که اعتقاد داریم در سال های آینده اخبار بهتری را از رشته های مختلف ورزش بانوان داشته باشیم، اظهار امیدواری کرد در المپیک 2020 تعداد مدال های بانوان ایران افزایش پیدا کند.

سلطانی فر در این سفر تا کنون از پیست دوچرخه سواری در دست ساخت شهدای خوزستان و مجموعه ورزش ی در حال احداث کارون اهواز بازدید کرده است.

وی همچنین درباره پروژه‌های نیمه تمام گفت: اگر ٤ تا ٥ سال با همین روحیه جلو برویم می توانیم تعدادی از پروژه های نیمه تمام را به بهره برداری برسانیم و در مسابقات مختلف هم نتایج بهتری بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که دستاوردهای خوبی در بازیهای آسیایی جاکارتا به ارمغان آوریم و حضور مقتدرانه ای در جام جهانی فوتبال داشته باشیم و در المپیک ٢٠٢٠ هم نتیجه تاریخی بگیریم
سلطانی‌فر همچنین اظهار داشت:بدنبال گسترش حضور ورزشکاران زن با حفظ مبانى شرعى در میادین بین المللى هستیم. می توان کاری که در بسکتبال برای دخترانمان انجام دادیم را در سایر رشته ها نیز انجام داده و با تعامل با فدراسیون های جهانی،موانع حضور ورزشکاران محجبه مان را درمسابقات جهانی برداریم.

کد خبر: 741641

وب گردی

وب گردی