نسخه جدید پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور رونمایی شد

پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور با ساختار واکنش گرا و شکل و شمایل جدید در معرض نگاه مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، شجاعی کیاسری رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور گفت: با رونمایی از قالب جدید پورتال وزارت کشور که همزمان با فرارسیدن سال نو و با هدف ارتقا کیفیت ارائه اخبار و گزارش‌های خبری صورت می‎گیرد، درکنار امکانات قالب پیشین، بخش‌های جدیدی برای ارتقاء عملکرد آن افزوده شده است.

شجاعی کیاسری افزود: در نسخه جدید این پایگاه، پورتال اطلاع رسانی و ارائه خدمات الکترونیک با بخش های مختلف خبری در یک صفحه به طور متمرکز در اختیار مخاطب قرار گرفته و هموطنان و عموم فارسی زبانان می‌توانند آخرین اخبار وزارت کشور ، ستاد انتخابات و استانداری‌های سراسر کشور را از طریق پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور با آدرس www.moi.ir پیگیری نمایند.
رئیس کمیته اطلاع رسانی وزارت کشور خاطر نشان کرد: همچنین مهمترین اخبار این پایگاه اطلاع رسانی از جمله اخبار ستاد انتخابات کشور به طور همزمان در کانال مجازی @moinews منتشر می شود.
گفتنی است اپلیکیشن پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور و ستاد انتخابات کشور که برای تلفن های همراه هوشمند اندروید و آی او اس طراحی شده است، در نخستین روزهای سال جدید منتشر و در دسترس مخاطبان علاقمند قرار می گیرد.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 741652

وب گردی

وب گردی