120 دقیقه بازدید تعزیرات از بیمارستان ضیائیان

تیم بازدید مشترک تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی تهران در ادامه بررسی وضعیت بیمارستان‌های این استان، به بیمارستان ضیائیان رفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، در یکی از بازدیدهای مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران، وضعیت بیمارستان ضیائیان مورد بررسی قرار گرفت.

در این بیمارستان بخش‌های اورژانس، جراحی، مراقبت ویژه، پزشکی هسته‌ای، دندانپزشکی و دیالیز مورد بررسی قرار گرفتند و پس از بررسی‌ها مشخص شد که بیماران و همراهان حاضر در بیمارستان از وضعیت خدمات‌رسانی این بیمارستان رضایت دارند.
در بخش دندانپزشکی تعرفه‌ها متناسب با بخش دولتی نبود که پس از بررسی مسأله، مسئولان اعلام کردند که برخی بخش‌های این بیمارستان به شرط رعایت تعرفه‌های دولتی برون‌سپاری شده است و با دستور رئیس شعبه ویژه تخلفات پزشکی استان تهران مقرر شد که شرکت پیمانکار با قرارداد و سایر اطلاعات مربوط به مبالغ دریافتی از بیماران در این شعبه حضور پیدا کند.
همچنین در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده که تعداد پرستاران و کادر پزشکی این بیمارستان در حد استاندارد است.
محمد محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران که در این گشت مشترک حضور داشت، اظهار داشت: خوشبختانه این بیمارستان در حد مطلوب رضایت مردم را جلب کرده است و البته مواردی مثل متناسب نبودن تعرفه‌های دندانپزشکی و عدم نصب تعرفه‌ها در دید مردم مشاهده شد که تذکرهای لازم در این مورد نیز داده شد.
وی در مورد نظارت بر بیمارستان ها در بازدیدهای مشترک این اداره کل گفت: بازدیدها به صورت مداوم و با همکاری ناظران دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام می‌شود و در حال حاضر مسئولیت نظارت بر بیمارستان های غرب تهران به عهده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و بیمارستان های شرق تهران توسط دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز مسئول نظارت بر بیمارستان های جنوب تهران است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دریافت کننده: مرضیه کنگرانی

کد خبر: 741719

وب گردی

وب گردی